Easy chic & Giveaway winners

3

Здравейте,дами!
Имам удоволствието да ви съобщя победителите от играта ми ,която започна в понеделник.Не очаквах такъв интерес и благодаря на всички,които ми писаха на пощата,във фейсбук и тук.
1.Гривна GUESS - stelsko@abv.bg
2.Бутикова кутийка за бижута и 2 чифта обици от моята колекция - denisaast@abv.bg
3.Портмоне Victoria's secret с комплект нови бижута - pepita_m@abv.bg
4.Дреха от гардероба ми по мой избор и комплект нови бижута -  desi_silianova@abv.bg
Поздравления,вие може да очаквате да се свържа с вас по e-mail още днес.
Тази игра свърши!Но веднага започвам с информацич за новата,която ще стартира на 22 ноември /четвъртък/ по повод рождения ми ден .И този път няколко щастливи дами ще спечелят страхотни награди.Очаквайте!!!

Hello,Ladies!
I am glad to announce that the winners of my Giveaway are:
1.GUESS bracelet - stelsko@abv.bg
2.Jewelry box  -   denisaast@abv.bg
3.Victoria's secret purse with jewelries - pepita_m@abv.bg
4.An item from my wardrobe & jewelries -  desi_silianova@abv.bg
Congratulations,you can ezpect an e-mail.Az that giveaway is over.I bring you a new one,and this time some lucky ladies will win amazing gifts for my birthday on 22 of November.


Днешната ми визия е вдъхновена от спортно-елегантната тенденция...Лукс срещу спорт!
Модните последователи сега масово носят елегантни и спортни дрехи в съчетания,освежени от ярки цветове.
Today my look is inspired by the sports and elegance tendency..."Luxury against sports".
Fashion followers now wear a combination of elegant and sport outfit with bright colors.











Sisley blazer
Perfect Jeans
Miss Sixty Top
Killah Clutch
Mango Belt
Bata shoes

3 коментара

  1. О, благодаря много. Радвам се,че имам честта да бъда една от спечелилите. Влязох да проверя дали има нещо ново в любимите ми блогове и останах доста приятно изненадана!Това е едно много добро начало на деня определено. :)Поздравления и за страхотната визия отново!

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се,че те изненадах!Моля те,пиши ми на мейла данните за пратката!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна визия, този стил определено е моя любим :)

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.