Giveaway 2

3

Giveaway 2 !

Днес реших да дам още една изненада на някой от вас:Страхотна,бутикова кутийка за бижута,която закупих специално за вас плюс бижу от колекцията ми по мой избор... и още несесер Victoria's secret с романтичен комплект бижута!
Всичко ,което трябва да направите е:

1.Харесайте страницата ми в Facebook ТУК
2.Следвайте ме в блога или споделете страницата ми или блога с ваш приятел!
3.Оставете коментар с вашия e-mail адрес,за да мога да се свържа с Вас,ако печелите./това може да стане в полето за коментари под публикациите./Или може да ми пишете на e-mail: milenche@abv.bg
Ще може да участвате до петък 17 ноември !В петък ще съобщя трите дами,които печелят!Красив ден!!Късмет момичета!





Намерих няколко снимки от семейна фотосесия преди известно време и реших да ги постнпрекрепя към този пост,защото са ми сантиминтални ,а и са в същата стилистика с кутията ,който подарявам.





  
Красив ден!


3 коментара

  1. Страхотна е! Хайде и тук да се запиша :)

    stelsko@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  2. Красив ден и твоето вълшебно семейство! Приготвила си приказни подаръци. Страничката ти е направена с много стил и вкус. Благодаря за вдъхновенията. Поздрави!
    pepita_m@abv.bg

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.