Giveaway for you! ...GUESS Bracelet

8

Днес имам една малка изненада за вас!Прекрасна нова ,оригинална гривна от колекцията на GUESS ,която приготвих за моите любими последователи .Всичко ,което трябва да направите е:

1.Харесайте страницата ми в Facebook ТУК
2.Следвайте ме в блога или споделете страницата ми или блога с ваш приятел!
3.Оставете коментар с вашия e-mail адрес,за да мога да се свържа с Вас,ако печелите./това може да стане в полето за коментари под публикациите./Или може да ми пишете на e-mail: milenche@abv.bg
Ще може да участвате до петък 17 ноември !Тогава ще напиша и мейла на победителя!Късмет момичета!

And I have a little surprise for you! Gorgeous new bracelet from GUESS collection that I give for my lovely followers ! All you have to do is:

1. Like my Facebook page HERE
2. Follow me on my blog or share my facebook page and my blog page whit same friends!
3. Leave a comment below with your email address

Giveaway will be open until Friday 17th November! Good Luck my girls!









Giveaway nomber 2 !
Днес реших да дам още една изненада на някой от вас:Страхотна,фешън кутийка за бижута с бижу от колекцията ми по мой избор!


Пишете ми на e-mail: milenche@abv.bg

Жилетки в сивата гама...обожавам ги!Харесва ми ,когато сме на разходка с децата да се чувствам удобно и дори малко развлечено,защото само една майка знае какво е да тичаш цял ден след мъничетата си!:)Извинявам се за качеството на снимките,но са правени с телефон,тъй като си бях забравила професионалния фотоапарат вкъщи!




Boots - Calliope
Leggins - Vero moda
Long sweater - KILLAH by Miss Sixty
Cardigan - SISLEY
Belt - Calliope
Earings - Miss Sixty 

8 коментара

  1. Туко що ме подсети за една жилетка,която бях забравила отдавна. Подобна на тази от втория ти аутфит. Ще я включа в облеклото днес. Благодаря за вдъхновенията! И продължавай все така. :)

    stelsko@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се!Сигурна съм,че ще изглеждаш много шик!Усмивки!

    ОтговорИзтриване
  3. Няма да оставям пощата си,защото не е заради наградата,когато нещо е стилно и красиво ти си е и няма спор....,а останалото е съвсем друг въпрос!Дай боже всекиму да има възможност да притежава и нюх да съчетава.Успех на всички!

    ОтговорИзтриване
  4. Всичките ти публикации са прекрасни, стилни и много шик, като теб самата. Продължавай все така да ни вдъхновяваш! :)
    pepita_m@abv.bg

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.