Happy day & Giveaway winners

3

Обичам неделите като тази,топло и приятно време навън,идеално за разходка с децата и  срещи с приятели.
В днешната публикация ще може да видите част от приготовленията за моя празник преди броени дни,визията ми за вечерта на ресторант в Мол-а и разбира се да разберете кои са печелившите от Giveaway в блога ми!
Преди никога не бих повярвала,че на рождения си ден ще бъда облечена в зелено!...Но определено с годините вкусовете ми за доста неща се промениха,включително и за дрехите!
А победителите са:
1.Пръстен Guess - velika_nikolova@abv.bg
2.Обици пеперуди - iv.ilieva@gmail.com
3.Пуловерче Jeanne Pierre -jana.janeva.84@gmail.com
4.Колан Mango - magi.mv@gmail.com
5.Бонус:Дреха и аксесоар от гардероба ми по мой избор - albena.rai@gmail.com

Честито!Очаквайте да се свържа с вас до края на деня с e-mail.



Домашна торта и напки от сирене и мед,ягоди и мента!

Романтичнo за двама!











 Ресторантче,шоколад с плодове,романтичен филм на кино и разходка по магазините с приятелката ми Катето.


ZARA Skirt
ZARA Flats
MANGO Cardigan
Six Necklace

3 коментара

  1. Миленче, искрено благодаря!! Много се радвам, толкова много ме зареди в началото на седмицата!Дано за всички ни е така!
    Поздрави, Ива!

    ОтговорИзтриване
  2. Много се радвам!Аз благадаря на всички,защото вие ме зареждате с интереса си и хубаните неща,които ми пишете тук,на мейла и във фейсбук!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно, много благодаря за бонуса :)))))

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.