Monica + Giveaway !

9

Здравейте,дами!
Не мога да повярвам,че това е моят 30-ти рожден ден!:)
Време е за Giveaway!Или казано на български време за подаръци/наградки!Този път имам 4 подаръка за вас!Първият е нов оригинален пръстен GUESS ,вторият е екстравагантни големи обеци от истински пеперуди ,следващият е ново оригинално пуловерче без ръкави Jeanne Pierre,четвъртият подарък е нов колан от кожа и текстил MANGO.
Всичко ,което трябва да направите е:
1.Харесайте страницата ми в Facebook !
2.Споделете страницата ми в Facebook или блога ми с приятели!
3.Оставете коментар под публикацията с e-mail-а си и предпочитанието си ,за да мога да се свържа с вас,ако печелите!Или ми пишете на пощата ми milenche@abv.bg
Giveaway -а приключва на 26 Ноември /понеделник/,тогава и ще обявя победителите.Успех!


Hi,ladies!
I can't believe that this is my 30th birthday! :)
Giveaway time? :-) So I have four prizes this time! First one is a GUESS Ring, second  are big earrings with real butterflies, third one is Jeanne Pierre -new original sweater then i have a MANGO belt!All you have to do is:

1. Like my Facebook page
2.Share my facebook page or my fashion blog whit a friends!
3. Comment on this post and write your email address

Giveaway will end on Monday 26th of November. Good luck!




Може да ми пишете и на пощата ми milenche@abv.bg


Outfit of the day:  Monica & leather jacket










Leather jacket - Victoria's secret
Skirt - Victoria's secret
Ballerinas - Miss sixty
Top - Monica
Bag - Hermes/replica/
Necklace - GUESS
Ring - GUESS

9 коментара

  1. Привет! Предпочитания нямам,просто се записвам заради тръпката и за да ти честитя рождения ден! И да ти благодаря отново, но повече ще ти пиша на имейл-а, за да не занимавам всички ,които четат блога ти. :) Весел Празник!
    email : stelsko@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  2. Честит Рожден Ден! Приеми моите най-хубави пожелания!Весел празник!

    desitka83@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  3. Честит рожден ден Миленче, пожелавам ти безкрайно щастие, много усмивки и много радост от малките ти слънчица!

    Весел празник!


    Аз предпочитам коланчето :)
    magi.mv@gmail.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Милена, честит празник! Пожелавам много здраве за теб и цялото семейство! Всеки ден следя публикациите ти и определено признавам, че ми действат вдъхновяващо! Бъди все така естествено красива и творческа! По принцип не ми е в стила да участвам в игри, но се влюбих в пеперудите обеци, пиша от тук понеже до сега се опитвах да стана член и да публикувам мнението си в блога ти, но не се получи:) Оставям мейл за връзка: iv.ilieva@gmail.com Пожелавам весел и пълен с много поводи за усмивки ден!

      Изтриване
  4. Честит рожден ден! Бъди здрава и винаги модерна :)

    albena.rai@gmail.com
    Предпочитам пръстена :)

    ОтговорИзтриване
  5. Честит Рожден Ден, Миленче! Желая ти здраве, защото без него нищо друго няма значение. Мечти, защото те ни тласкат по пътя напред! Обич, защото тя дарява щастие на сърцето! Бъди все така усмихната, красива, стилна и не спирай да ни вдъхновяваш.
    pepita_m@dbv.bg
    Аз вече спечелих веднъж, за това давам шанс на другите, защото виждам, че интереса е голям. Записах се, да ти честитя рождения ден и защото много те харесвам и си ми много мила. :)

    ОтговорИзтриване
  6. Happy birthday!Пръстена е просто уникален :)
    autumn_web@abv.bg

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.