2 more days to Christmas!

3


Добро утро ,красиви дами,
остават броени дни до Коледа и вече съм завладяна изцяло от коледното настроение и емоциите по подготовката!Обичам този празник!!!...Не,обожавам го!!За мен той е вдъхновение,веселие, вълшебство и незабравима среща с близките.
И тъй като след 2 дни е Коледа,реших да дам подаръци на всички,които сте участвали в Giveaway-а ми.

Победителите са:
1.Рокля 1- desitka83@abv.bg
2.Рокля 2- -tazivania@gmail.com
3.2бр. декорации истински пеперуди - stelsko@abv.bg
4.Дизайнерска кутия за бижута  -rennnyyy@abv.bg
5.Дизайнерска кутия за бижута  -silviq_plamenova@mail.bg
6.Страхотна тоалетна чанта - velika_nikolova@abv.bg
7.Страхотна тоалетна чанта - teditto_88@gmail.com
8.Специална награда изненада  -jmaneva@gmail.com
9.Специална награда изненада -nel.kirilova@gmail.com
Моля ,всички да ми пишат  на e-mail: milenche@abv.bg  данните си и офис на Еконт,за да си получите подаръчетата след Коледа!

Избрах тази визия специално за всички вас,които следите блога ми и харесвате това,което правя.Давам ви любовта си!!!
Пожелавам на всички прекрасни Коледни празници и не забравяйте ,че на Коледа се случват чудеса,...само трябва да си ги пожелаете!





MANGO Sweater
S I S L E Y shirt
Hollister Jeans
Geox sport shoes
Oviesse bag

3 коментара

  1. Много мило от твоя страна да решиш да зарадваш всички участвали. Благодаря ти! Желая ти весело посрещане на празниците.Нека те да са изпълнени с много любов и топлина от семейството!

    ОтговорИзтриване
  2. Пропуснах да ти кажа,че тази комбинация от бяло, синъо и червено винаги ми е била от любимите! Много хубаво съчетание отново! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна визия, Миленка! Весела Коледа! Пожелавам ти вдъхновение за нови красиви, интересни и цветни визии!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.