CHRISTMAS GIVEAWAY & New look!

7


Здравейте,дами,
Днес имам коледна изненада за вас!Giveaway!Две прекрасни нови рокли/размер С/М/ ,които поръчах специално за моите любими последователи .И две страхотни пеперуди за декорация на дома.Всичко ,което трябва да направите е:

Всичко ,което трябва да направите е:
1.Харесайте страницата ми в
Facebook !

2.Станете член /последовател/ на блога ми -виж в лявото поле на страницата.3.Споделете страницата ми в Facebook или блога ми с приятели!
4.Оставете коментар под публикацията с e-mail-а си и предпочитанието си ,за да мога да се свържа с вас,ако печелите!Или ми пишете на пощата ми
milenche@abv.bg
Giveaway -а приключва на 23 Декември /неделя/,тогава и ще обявя победителите.Успех!

And I have a little christmas surprise for you! Gorgeous 2 new dresses that I give for my lovely followers ! And 2 home decoration butterflies.All you have to do is:

1. Like my Facebook page HERE
2,3. Follow me on my blog or share my facebook page and my blog page whit same friends!
4. Leave a comment below with your email address

Giveaway will be open until Sunday 23th December! Good Luck my girls!











Ето ги и подаръчетата!



ZARA Dress
ZARA Leggins
SIX Belt

7 коментара

  1. Уау, страхотно е новото съчетание! В любимото ми напоследък кафяво! И роклята подарък също е страхотна! Ще се запиша за участие, няма как при такова изкушение:)) Желая ти весело посрещане на празниците и много усмивки!
    stelsko@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  2. https://www.facebook.com/stella.stefanova1?ref=tn_tnmn
    Споделих фейсбук страницата ти :)

    ОтговорИзтриване
  3. Прелестна визия!
    Роклята е супер!Записвам се!
    tazivania@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  4. Zapisvam se! teditto_88@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна визия, както винаги. Рокличката също е супер :)))) rennnyyy@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  6. silviq_plamenova@mail.bg
    Sledq bloga ti otdavna,tazi viziq sy6to e edna ot lubimite mi.Uspehi i veselo posreshtane na praznicite.

    ОтговорИзтриване
  7. Следя блога ти с голям интерес, страхотна си! Записвам се за участие, дано този път имам късмет :)))

    desitka83@abv.bg

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.