Love PINK,Love Victoria's secret

0


Здравейте,мили дами,
днешната ми публикация е изцяло вдъхновена от тазгодишното грандиозно  модно шоу на Victoria's secret.Обожавам тази марка и следя колекциите и шоу спектаклите и от много години,още когато бях ученичка...:)
Прелестни,вдъхновяващи и незабравими за мен са всички колекции на бельо ,дрехи и аксесоари.Точно преди един месец беше и модният спектакъл на новата колекция на марката ,въпреки че аз го изгледах от началото до края едва преди един ден ,и може да ме помислите за луда,но исках да съм част от това събитие и затова реших да се облека като ангелче на PINK и така да се насладя на шоуто.:)









Victoria's secret PINK Bottom
Victoria's secret Cardigan
Victoria's secret Bra

Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.