Whats in my bag?

0



Днес си мислех какъв да бъде следващият ми пост,докато търсех нещо из чантата си и ми хрумна да е "Какво нося в чантата си?".......Не можете да си представите какво има вътре в моята!?!Интересно ми е как нещо много важно за мен в чантата ми,може да е абсолютно ненужно и излишно за друг,така че може да ми пишете какво има във вашите чанти или да ми изпратите снимки на milenche@abv.bg .Ще се радвам да ги публикувам в някои от следващите ми публикации!
Ето и моята чанта и съдържанието и.Тази седмица както и през повечето дни използвам любимата си чанта на Salvatore Ferragamo.Достатъчно голяма е за да побере всички неща,които обичам нося с мен и е много добре организирана отвътре.Обичам чанти с повече малки вътрешни отделения и предпочитам да има едно ,което се закопчава с копче или цип/така не се загубват и смесват отделните предмети/.





Винаги си нося несесер с най-необходимите гримчета: гланц,червило,спирала ,крем и разбира се парфюм.В зависимост от това каква е програмата ми за деня си нося ноутбука/не е много тежък и се побира идеално в чантата ми/.Задължително в чантата си имам някакво списание,дори и то да е старо-разведрявам се като го прелистя.Не е нужно да споменавам за мобилните телефони,без които никои вече не може.И никога не излизам без десертче,шоколадче или бисквитки/за децата,аз не мога да се вредя от тях/!





Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.