Black & yellow

3


Дамите,които следят блога ми от самото началото знаят,че не обичам да нося къси поли или рокли,а предпочитам дългите такива!
Това е един от малкото ми постове с къса пола.Много е сладичка и бонбонеста,а от доста време стои в гардероба ми и чака да бъде облечена!:) Обичам жълтия цвят,особено ако е в комбинация с черно -така изпъква повече!
Извинявам се за лошото качество на снимките,просто бях забравила да настроя апарата за външни снимки...








ASOS skirt
Betty Barclay shoes
Stradivarius cardigan
Killah by Miss Sixty bag

3 коментара

  1. Като Барби! Много сладка визия, наистина. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Като кукличка си :)Страхотно е!

    ОтговорИзтриване
  3. Отново сте прекрасна.Повече от сигурна съм ,че няма нещо което да не Ви отива.

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.