♥♥♥ GIVEAWAY ♥♥♥

18


Ето ме отново с малки изненадки за моите прекрасни последователи.Този GIVEAWAY е посветен на Св.Валентин и тъй като поръчката ми от Щатите за вас ,все още пътува някъде над океана,а тя трябваше да е тук за празника,днешните подаръчета също са тематични и всички са от Oriflame!Първата награда са влюбени чашки в кутия и комплект козметика,а следващите три наградки са по един комплект козметика.Дано ви харесват!

Всичко ,което трябва да направите е:
1.Харесайте и споделете страницата ми във  Facebook !
2.Станете последовател на блога ми чрез Google Friend Connect /в лявата лента се намира/-ако нямате профил там ,много лесно може да си направите.
3.Оставете коментар под публикацията с e-mail-а си ,за да мога да се свържа с вас!
Giveaway -а приключва на 05 Февруари,тогава и ще обявя победителките.Успех!

Победителите от GIVEAWAY с розите са:elonka_75@abv.bg  и  vencislava_v@abv.bg.Поздравления!Ще се свържа с вас чрез имейл,за да ми оставите координатите си.








18 коментара

  1. Леле страхотни подаръци! Немога да се сдържа ще се запиша :)) Харесах, споделих, всичко изпълнено! :)
    stelsko@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  2. Оп,включвам се отново :)
    nel.kirilova@gmail.com
    Нямам предпочитания ;)

    Поздрави!


    Нели

    ОтговорИзтриване
  3. Невероятно е всичко както винаги, и аз се изкуших, прекрасни са всички неща!
    iv.ilieva@gmail.com :))

    ОтговорИзтриване
  4. Супер! Записвам се и аз,няма значение за кой, всички са чудесни!!!
    jananeta123@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  5. Миленче, изкушаващо е всичко в Giveaway-те, но не мога да не кажа, че всяка твоя визия е изкушаваща за нас да си подменяме гардероба ;)
    denisaast@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  6. Пиша отново, този път не анонимна:
    iv.ilieva@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  7. И тук се записвам!
    yordankai166@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  8. Mnogo primamlivo predlojenie!
    elenakachorova@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасни неща. Записвам сеее :)))
    rennnyyy@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  10. Ох ,тези подаръци много ми харесват!
    savina.dimitrova83@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  11. Zapisvam se!
    yordankai64@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  12. Много сладурски подаръчета :))
    autumn_web@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  13. Хайде и аз да се запиша :) Всичко е чудесно, подаръците, блога и Миленче <3
    pepita_m@abv.bg

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.