My new butterflies

6


Здравейте,прекрасни!
Един бърз пост с моите нови попълнения в колекцията ми от пеперуди.Ръчно правени бижута Pandora и ръчно правена кутийка за бижута от Vania's decorations!
Ето и победителите от Giveaway-a:
1.Влюбени чаши + комплект козметика -nel.kirilova@gmail.com
2.Комплект козметика - elistancheva@gmail.com
3.Комплект козметика -jananeta123@gmail.com
4.Комплект козметика -suzana.m.smadi@gmail.com
Честито!A за тези,които не спечелиха съм приготвила скоро нов Giveaway с награди бижута!Очаквайте!






Усмивки!:):):)

6 коментара

  1. Много благодаря за приятната предпразнична изненада:)Пеперудите са много красиви!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Ихууууу безкрайно много благодаря :)

    Много хубав празник ти пожелавам ;)


    Поздрави!


    ОтговорИзтриване
  3. Докато се начудя искам ли ги или не, да ги поръчвам или не... :D

    ОтговорИзтриване
  4. ехааа, красота и аз съм си взела същата гривна от Pandora :). Прекрасна е... Усмивки и пеперуден ден от мен!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.