Romantic & Turquoise

6


Здравейте,дами,
Днес ви представям една от любимите ми визии и комбинации за дрехи ,коята много точно описва стилът ми.Романтично-ежедневен,ако има такъв стил изобщо :).Обичам да се чувствам удобно,различно и красива ,а с този аутфит е точно така!Жилетката на  Victoria's secret е най-любимата ми ,която имам в гардероба си- много женствена и носи романтичен полъх към цялостното излъчване...,а и съм луда по буфан ръкавчета!







  

Cheap Monday Jeans
Victoria's secret cardigan
ZARA Riding boots
New look bag
Miss sixty butterfly necklace


6 коментара

  1. Наистина много нежна визия! И ти стои страхотно :)

    ОтговорИзтриване
  2. Жилетката е много нежна, макар да не е съвсем мой стил. Ръкавът й обаче е уникален. От целия аутфит любими са ми ботушите. Романтичният полъх се усеща... Очаквам с нетърпение да видя избора ти за Св.Валентин.

    ОтговорИзтриване
  3. OMG!!!!! You look amazing. First time I visit your blog and I like it. You have new follower on Bloglovin and GFC, I will be very happy to see you on my blog too.
    Kisses from Istanbul.
    www.Lindissimaa.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна нежна визия. Жилетката е много сладичка и романтична. Чудесна си Миленче. :)

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.