Red Lips,Sweet Kisses

4


Здравейте,прекрасни мои!
Как прекарахте женския празник?!Надявам се да сте се забавлявали и да са ви изненадвали!!!!Аз прекарах страхотно,благодарение на мъжа ми,който както винаги ме изненада много приятно с прекрасен подарък и романтична вечеря навън.А след това имаше и два билета за кино!Почитателите на Тарантино,трябва да гледат този филм - "Джанго без окови".Уникален е!
А това е и изборът ми на аутфит за празника.Надявам се да ви хареса!Голяма целувка от мен!














Victoria's secret maxi skirt
MISS SIXTY Top
ZARA Flats
Killah by MISS SIXTY Bag
MISS SIXTY Earings

4 коментара

  1. Hi Dear, Great blog and style, I follow you, hope you can follow me back, thanks

    ОтговорИзтриване
  2. Браво-както винаги си много хубава

    ОтговорИзтриване
  3. Много си хубава...!!! Стои ти прекрасно!!!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.