Do What You LOVE

1

След няколко екстремно заети дни,по проекти,които подготвям /скоро ще разберете /,днес най-накрая намерих време да обърна внимание на блога си и да кача новата си публикация!Вдъхновена от пролетта и новия ми любим цвят - минт/ментов/,реших да ви покажа една свежа идейка за аутфит за сезона...Това съм аз!Това е стилът,който ме описва най-добре /като изключим леопардовия принт/-лежерно,момичешко и цветно.
Бих искала специално да благодаря на Нели от Варна,която ми подари и изпрати този страхотен пръстен с пеперуда.За първи път го показвам,но не за първи го слагам!!!!Очаквайте скоро и новият ми Giveaway!











ZARA Skirt
ZARA Top
Zara flats
Cardigan
SIX Butterfly necklace
Butterfly ring Stradivarius /Gift/

1 коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.