Nothing shakes the smiling heart

6


Здравейте,дами!
Никак не ми се иска  и не ми е приятно да занимавам всички с това,че съществуват  - хейтъри,които толкова мразят себе си и живота си,че единственото,което ги държи живи е да се занимават с живота на други хора...Публично: "Оставете ме на мира"!
За двете "дами" /мои бивши познати/,на които не им е ясно ,че това е блог за мода,дрехи,аксесоари,тенденции и само и единствено за това.Това е мястото,където мога да избягам от сивото ежедневие.Ако ги интересуват теми като астрология, глобалното затопляне или войната в Близкия Изток има други социални мрежи,от които да научите повече...Наивно е да смятам,че нещата са зле просто защото са зле,а не защото някой има интерес да са зле!
Нищо и никой не може да накара сърцето ми да се усмихва!По-силна съм от всякога,защото имам прекрасно семейство,приятели,работа и образование,които ме карат да се гордея с всичко постигнато в живота си.Децата са моята сила и светлина!Обичам модата и така ще бъде и за напред!










ASOS TOP/продава се/
PIECES SLIM JEANS /продават се/
STRADIVARIUS CARDIGAN
H&M NECKLACE
POBEDA BG SHOES
PANDORA BUTTERFLY BRACELET
UNIKAT by KAT BRACELET

6 коментара

  1. Миленка,познавам те от толкова години и мога да кажа,че си много добричка и мила жена.Не се обеснявай на никого....накажи глупака с мълчание!

    ОтговорИзтриване
  2. Preciosa blusa!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    ОтговорИзтриване
  3. Love your outfit:) Amazing necklace!x
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    ОтговорИзтриване
  4. I am loving your top and that necklace, the color is perfect!

    -Vogue&Heels
    www.vogueandheels.com

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.