I need Flowers, always and always

3

 Цветята винаги са били на почит през пролетно-летния сезон,но тази година те буквално разцъфват върху роклите , очаровайки ме с неподражаема феерия от красота! 
Романтиката ме е завладяла напълно и безвъзвратно и тази визия е породена точно от нея!Ефирна дълга рокля с голи рамене и флорален мотив с красиви рози....,ако това не е романтично!!!!?
Въпреки,че вече не съм на възраст ,на която да харесвам розов цвят,той си остава един от фаворитите ми.Споделете харесва ли ви тази визия!
Пожелавам ви много усмихнати моменти идващата седмица!Целувки от мен!














Dress NEXT
Flats H&M
Clutch VS
Watch Miss Sixty
Necklace Miss sixty
Earrings Miss Sixty
Bracelets Unikat by KAT
Flowers hair - Thanks to Dili

3 коментара

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.