I'm your sweet peach!

8

 Здравейте,дами,
естествените материи заемат голяма част от гардероба ми в последно време както и в гардероба на децата ми.
Условията на лятото изискват естествени дишащи материи:памук,лен,лико и актуален флорален и цветен мотив или аксесоар за акцент....Точно това искам да ви покажа в днешната си публикация.Едноцветен гащеризон от естествена материя с два открояващи се акцента - колан и обици в златисто.
Талията е важен елемент от женския силует и олицетворява женската природа,подчертайте я с коланче,за да разкриете по-добре езика на тялото си.Харесвам коланите само и единствено,ако са различни, открояват се и привличат погледа.А за другия аксесоар-обиците мога само да кажа,че едни ефектни обици могат да направят целия аутфит!Моите днес са взаимствани от последната колекция на дизайнерите D&G и са с актуалните естествени цветове и материали!
В следващата си публикация ще ви покажа повече модели и аксесоари от тази колекция на D&G .Само и единствено за вдъхновение!







Победителката от GIVEAWAY-a е : popovalili911@gmail.com Честито!Очаквайте новия GIVEAWAY през следващия месец,когато блогът ми става на 1 годинка и съм приготвила много изненади особено за най-верните ми читателки!

Outfit

Jumpsuit JUNONA
Shoes Sara Pen
Belt B52 Boutiq
Bag Local Store
Earrings Handmade jewels
Bracelet PANDORA
Butterfly ring Stradivarius

8 коментара

  1. Напоследък забелязвам,че си променила стила на снимане леко. И определено така ми допада много.Това прасковено червено ми е от любимците за този сезон. Поздравления за страхотния аутфит. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много свежо! :)
    Определено много ми харесва :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много свежа идея!Любимото ми съчетание на цветове...Аплодирам те за избора.Невероятна както винаги.

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви момичета!Вие ме зареждате с много положителна енергия!
    Стела,трябва да ми дадеш няколко бързи съвета за хубави снимки,защото си счупих големия обектив и сега с малкия не ми допадат много-не става хубав блър...хихихи

    ОтговорИзтриване
  5. Поздравления за избора ти на материи и цветове. Много смело за моите виждания решение - на теб ти стои чудесно и вдъхновяващо. Тайничко ти завиждам за това :)Поздрави и приятна почивка!

    ОтговорИзтриване
  6. Определено невероятно красиво съчетание на цветове, аксесоари и ....излъчването на човека е най-важен. По принцип никога не нося златисти бижута, но тук се връзва всичко идеално...
    Гледайки те и сравявайки твоите аутфити, почвам да осъзнавам, че ми харесват неща, моито никога не съм предполагала , че ще харесам. Започнах като моден критик да пиша тук хахаххахаха...трябва да си имам една колонка не за сексът и градът..."различните визии на Милена - съчетай и несъчетаемото" ... Много се кефя и наистина не ми рябва модно списание. Ти си тази ,която ми поднасяш идеите и това е достатъчно за мен..Целувки и ти благоаря...промени живота ми !

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря на всички за хубавите думи,не мога да не спомена, че голяма част от заслугата за снимките е на мъжа ми! :))

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.