Kiss You & GIVEAWAY

20

Здравейте, красиви  и модерни читателки!
Днес реших да ви изненадам и да направя един бърз GIVEAWAY със страхотен подарък -блузка с голяма целувка/много добра реплика модел, на един от най-известните дизайнери и марка Philipp Plein/ каквато имам и аз!Ако ви харесва може да участвате ...

Всичко ,което трябва да направите,за да я спечелите е:
1.Харесайте страницата ми във  Facebook  /ако не сте я харесали до сега/!
2.Оставете коментар под публикацията с e-mail-а си ,за да мога да се свържа с вас!
Giveaway -а приключва на 23 Май,тогава и ще обявя победителката.Тя ще бъде избрана чрез системата True Random Number Generator.Успех!






Outfit

RED Jeans
Philipp Plein /replicа/
ZARA Flats

20 коментара

  1. Много актуален тренд и в супер комбинация си подбрала! :)
    stelsko@abv.bg
    PS: Все се каня да ти кажа, че единственото,което ме спира да оставям по-често коментари под публикациите ти е тази ужасна анти спам система за писане на неразбираеми комбинации от цифри и букви. Никога немога да ги случа от първия път. :))

    ОтговорИзтриване
  2. Миленче, много си сладка. :) Блузката е чудесна. pepita_m@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  3. Привет, Миленка! Чета и се радвам на визиите ти всеки ден,но от дребната нямам никакво време да пиша. Но редовно си надничам, за да си "взема" някоя идейка :)Поздрави, Деница denisaast@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  4. Много свеж и приятен аутфит :) bon_bons@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  5. И аз се записвам,Мими,следя редовно блога ти!
    popovalili911@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  6. Джинси+червено...винаги актуална комбинация :) Страхотна блуза!
    albena.rai@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна блуза :)))
    mariana_vulova@yahoo.com

    ОтговорИзтриване
  8. Миленче, винаги съм ти казавала, че твоя уникален вкус към съчетаване на нещата, малко го могат. За това твоя блог ми е модното списание и всеки нов ауфит е моя нов брой. Стига ми и това, че се уча на нещо! Благодаря ти! liliag@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  9. Дами,номера 10 ,11 и номер 12 /като коментари са за дамите,които участват в ,но са оставили е-мейли във фейсбук страницата,затова ги вклчвам тук под тези номера,за да може системата за избор на номер да бъде актуална/:
    10.issy@abv.bg
    11.teo75@abv.bg
    12.Angelina_m_penkova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  10. Здравей :) Така и не успях да стана фен на бързоходките със сребърен връх(или лачен такъв), но като цяло ми допада лекия ти стил - други твои постове, на които съм попадала, също изглеждат удобни, без да се губи женствеността и елегантността! krastavi4ka at yahoo.com

    ОтговорИзтриване
  11. Йехааааааа това е невероятно!Е,отдавна съм харесала страницата ;)
    Както винаги прекрасна :)

    nel.kirilova@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  12. Отново страхотен аутфит :)))) Блузката също много ми допадна :))) rennnyyy@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  13. Zdravey, Pozdravleniq za bloga. S netarpenie ste ochakvam novite rubriki. Izkreno ti se vazjistavam kak uspiavas da se organiziras y vapreki rabotata koito davat malki detchitsa kato tvoite, da izglejdas vinagi perfectno y da publikuvas redovno y to vinagi s goliam profesionalizam. Kasmet y prodalzavai da ni radvas y za napred.

    ОтговорИзтриване
  14. Ops Zabravij postata: kgm_79@yahoo.es

    ОтговорИзтриване
  15. Номер 19 е дамата с е-мейл mvpa@abv.bg,която е писала на страницата ми във ФЕЙСБУК!

    ОтговорИзтриване
  16. Много хубава блузка!:) vaniap08@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  17. Страхотна визия.Както винага си безупречна.Блога ти става все по добър.Влизам винаги,когато имам време ,за да се наслаждавам на страхотната ти визия.Продължавай напред.Успех.vencislava_v@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  18. Следя те редовно и много харесвам дългите рокли като теб!Ето и мейлче:yordankai166@gmail.com

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.