Sweet Casual

1

Здравейте, момичета и усмихнат понеделник!
Сигурна съм ,че повечето от вас не са толкова ентусиазирани от този ден на седмицата,но аз съм изпълнена с много положителни емоции от приятния уикенд и няма как да не се опитам да ви ги предам и на вас...хихи.
Визията ,която избрах за днeшния пост е съвсем лека и ежедневна.Обичам тези дънки в съчетание със семпло потниче или кожено яке!
За приятен уикенд или малка ваканция извън града на човек му трябват един сак с критичния минимум дрехи и,разбира се добра компания.Критичния минмум при мен е критичен максимум,както казва мъжът ми и винаги се връщам с още една чанта бонус към гардероба или интериора ......,а компанията там където бях ,беше най-добрата.
Преди ден се върнах от моя роден и любим град Пловдив,където прекарахме малка ваканция с децата и емоциите ми са още много осезаеми.
Срещите ми с най-близкия човек - сестра ми,която живее там винаги са вдъхновяващи.Може би защото от нея струи положителна енергия.И този път я намерих в страхотна форма,въпреки,че е по-малката от двете,тя е по-порасналата,по-зрялата и по-уверената в себе си.Справя се перфектно с отглеждането на децата си и винаги е много усмихната.Ех,да можех и аз така,но уви!
И двете обичаме дизайна и затова общият ни проект/агенция .....скоро ще бъде факт,но за това друг път...
...Мисълта ми беше, за това да се радваме на днешния ден,защото незнаем какво ни чака утре...Мен лично ме чакат куп творчески и няколко професионални  задачи,както и капризи на малки деца.
Усмивки от мен!









Много съм щастлива,защото отново една от визиите ми е избрана за Look of the Day/"Визия на Деня" на блогърския сайт и списание "Rivista di Moda"

Outfit

ZARA Boyfriend jeans
No branded top
TENDENZ Shoes
GUESS Necklace

1 коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.