Trend report- beauty earrings

0

Ето и обещания пост с красиви аксесоари!
Днес искам да ви поканя да погледнем към подиума на една от любимите ми колекции на D&G и да попаднем в света на африканските мечти,цветове и атмосфера,където разцъфнали цветя танцуват с естествени материи ,камъни и рафия.Бижутата с флорални мотиви и рафия са перфектното допълнение към малка чантичка в същия принт,а минипанталонките са както винаги вечния летен тренд,който аз не нося!
Избрах си тази цветна градина да бъде моето вдъхновение това лято,особено красивите и ексцентрични обици,които са много дръзки,обемни и олицетворяват женската природа според мен-многопластова,цветна и стилна!
Сега вдъхновена от тях ,аз съм в процес на творческа атмосфера и се опитвам да си направя няколко подобни модела от тези красиви аксесоари.
Тази публикация е само за вдъхновение!

Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.