Happy Children's day!

1

FOLLOW ME WITH FACEBOOK!
 Весел празник на всички деца,които днес ще прекарат един невероятен ден със своите родители и приятелчета, забавлявайки се истински!
Децата са всичко,което  може да направи един човек достоен,добър и отговорен.Те са най-голямата ми мечта,всичко друго е толкова преходно...
Те са моето пробуждане!
Майчинството ме промени осезаемо,станах по-отговорна,вярваща в себе си и по-критична.Вложих цялата си енергия,за да не се поддавам на незначителните неща в живота и да гледам напред с вдигната глава,само и единствено заради тях.
Не мога дори да си представя,че няма да съм на разположение на децата ми на 100 процента.
Щастието да имам две изключителни сладкишчета ме направи по-добра дъщеря и сестра!
Пожелавам на всички деца ,детството им да продължи възможно най-дълго!
А това са моите сладки дечица!.......







1 коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.