Jeans is my passion

6

Привет на всички!
Сигурно ще се съгласите с мен,че единствената универсална дреха,която търпи съчетания с абсолютно всичко са дънките!Е,дънки с рокля вече ми идва малко в повече,но съм виждала и това.Моята философия за дънковия аутфит е,че той трябва да бъде възможно най-семпъл и изчистен от детайли и ненужни украси,въпреки че аз все залитам към тях.
Когато имам работа или съм с децата това е моят градски стил.Удобен и семпъл!Това избрах и вчера,когато трябваше да водя сина си на плуване!
Пожелавам ви хубава седмица и положителни емоции!





Ето я и моята малка акулка!

T-shirt ZARA
Jeans vest ZARA
Flats Miss sixty
Bag GUESS

6 коментара

  1. Az imam roklia koqto moje da se nosi i kato teniska/riza ili kato pola. :) No vseki si obicha razlichni neshta i ima razlichen stil. :) Haresva mi autfita :)))
    http://gabisade.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Muy bonito el bolso!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    ОтговорИзтриване
  3. Много тренди!
    Поздрави!:)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря на всички,много сте мили!Thanks,ladies!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.