My first year blogaversary !

7


Здравейте,любими мои читатели,
днес блогът ми навършва 1 годинка .....
Когато започнах да водя блога си,това по-скоро беше едно занимание и забавление,което ме разсейваше през майчинството.Не знаех нищо за блогърството и колко мащабно може да бъде то.
В продължение на година научих толкова много за модата и колко важен е личният стил.Прочетох толкова книги,списания и посетих огромен брой сайтове,за да разбера,че модата е много повече от хубави дрехи и известни марки .
Тя е усещане,грижа,красота,удобство!Модата е удоволствие,затова при избора си на дрехи винаги се ръководя от настроенията си.Модата просто е най-голямото ми хоби!
 Благодарна съм за подкрепата на всички ,които редовно посещаваха блога ми и изразяваха мнение,на всички позитивни и мили дами,с които се запознах /виртуално и лично/,някои от които станаха и мои приятелки. 
Никога не съм вярвала,че блогърството може да ми донесе толково позитиви в личния живот....,получавам покани за събития,покани от чуждестранни списания и сайтове,вече имам своя колонка в дамско он-лайн издание/която стартра от утре/,имам приходи от малки реклами и всеки месец получавам подаръци от най-милите ми читатели.Благодарна съм за всичко!


 Отново визията ми е избрана за  LOOK OF THE DAY на  Rivista Di Moda!







1


Top Bershka
Skirt ZARA TRL
Necklace SIX
Flats ZARA
Braselet Pearls & co.
Ring thanks to Katq
I love you!

7 коментара

  1. Честито миличка. Аз ти пожелавам още много години да празнуваш и да се радваш на модата и блогърството! :)
    http://gabisade.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Мими,честито!Не съм ти писала от доста време,но постоянно следя постовете ти!Нена

    ОтговорИзтриване
  3. Milenka,pojelavam ti oshte mnogo takiva hubavi godini blogarstvo!Mnogo chesto se vdahnovqvam ot tvoite autfiti!

    ОтговорИзтриване
  4. Честита първа годинка,Миленка!Още много модни щастливи години :)Ще продължавам да следя с интерес постовете ти:)

    ОтговорИзтриване
  5. Честито и от мен Миленче! Благодаря ти, за красотата и вдъхновенията които намирам в твоя блог. Много още успехи ти желая!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ти за милия коментар! <3
    И честита 1 година на твоя блог! :))

    Деси
    http://truedreamcatcher.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.