Make It Yo'self : Floral Printed Jeans

1

 Здравейте,мили момичета,
за днес съм ви избрала една страхотна и романтична идея,с която ще може да преобразите скучните си бели дънки в една много приятно и стилна за носене дреха.
Тази идея е представена от Love Maegan преди 4 години в блога и.Aз я открих и я споделям с вас,за което много и благодаря ,тъй като съм сигурна,че ще се хареса и на вас!
Ако имате добри и практични идеи свързани с дизайн и декорация на дрехи и интериор,много бих се радвала да ги споделите с мен,а аз от моя страна ще ги представя в рубриката в блога .
Нужни са ви: 
*бели дънки,дантелено парче плат,цветни перманентни маркери или маркери за рисуване върху текстил.
Преди да започнете трябва дънките да са изпрани/след като ги нарисувате,трябва да се перат само със студена вода,без препарати/.
Полагате парчето дантела върху дънките ,на местата на които сте решили да има рисунка и започвате да прекопирвате отгоре като гледате да очертавате само тъмната част от цветето или фигурата,която сте избрали.

След като сте нарисували очертанията може с по-светъл или по-тъмен по избор цвят да до нарисувате цветето отвътре.
И всичко е готово!
Ето резултата!!!!Романтични,флорални и забавни нови дънки!!!
Love Maegan

1 коментар

  1. Прекрасна идея! Много ми харесва крайния резултат!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.