Everyday I Love : Summer beauty favourites

0


Здравейте,
когато става дума за козметика бих казала,че съм много внимателна и придирчива.Признавам си,че преди години обичах  да се "мацам" с всичко,което има хубава опаковка и е горе-долу с приятен аромат.Но на този етап от живота на кожата ми,когато трябва да полагам повече грижи за нея,тъй като вече не е като на  20 годишно момиче,съм много по-внимателна и критична към използваната козметика.Харесвам френските марки козметични продукти и им се доверявам напълно,както за мен така и за децата ми.
За пролетно- летния сезон винаги сменям любимите си сладникави парфюми с по-свежи ,цитрусови нотни  и аромати като Be DELICIOUS by DKNY .Много лек,дискретен и свежарски аромат на зелена ябълка!Други любими придукти от бялата козметика ,които използвам за сезона са:
URIAGE ISOVALE Soin anti- age compensateur,AVENE Cold Cream,VICHY Soin deodorante,Oriflame set - Hidrating face mask and Multi-purpose Cream и др.


Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.