Take me to the sea side

5


Здравейте,мили  и сладки дами,
днес се върнах от соленото и така красиво море и от морската ни почивка остана само слънчев спомен и шоколадов тен!!!
Извинявам се,че тази седмица не бях много активна в блога,но със съпруга ми си обещахме тази ваканция да бъде само и единствено за нас и децата ни .......,без работа,без бизнес разговори,социални мрежи и компютри.....,въпреки че моят ноутбук е винаги с мен!
Тези две седмици ще публикувам само морските си визии,които заснех на Черноморието,но нямах възможност да публикувам своевременно.
Очаквайте много макси рокли и сладки аутфити!
Визията,която избрах за днес е много нежна,ефирна и напълно в духа на морската романтика!Дълга рокля с "нещо",което се връзва на врата е един закачлив начин да се извади на показ една от най-изкусителните части на тялото - голите рамене! Една от предпочитаните ми рокли за морска разходка около брега на известния бранд дрехи за сърф Rip Curl!










Outfit

Maxi Dress RIP CURL
Sandals GUESS
Bag Miss Sixty

5 коментара

  1. Много изящна и нежна визия ,Миленка!

    ОтговорИзтриване
  2. Много харесвам маksи поли и рокли! Имам вече по няколко от вид:))
    Поздрави!
    Веси
    nomatterwhatbeauty.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  3. И аз много харесвам такива,особено за лятото са уникално удобни!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.