Make It Yo'Self - Unikat Knit Bracelet

3



Преди повече от 16 години едно от най-големите ми желания беше да се науча да плета.За радост, моята баба притежаваше таланта да прави уникални неща с плетене и разбира се голямо търпение,за да ме научи на всичко,което мога и знам за плетените уникати.
Сега толкова години по-късно отново преоткрих любовта си към плетивата и то към ръчноправените, и с удоволствие ви представям една младежка,свежа и красива идея днес!
Как да си направим многофункционална плетена гривна за крак,ръка,коремче и дори за диадема.
Трябват ви :няколко цвята прежда или конци за бродиране/или каквото имате под ръка/,кука за плетене и въображение.

За съжаление този пост ще бъде от полза по-скоро на тези,които могат да плетят на една кука,защото ще ми бъде трудно да опиша точно как се плетат тези цветенца....Дори и аз не си спомням как ги направих,винаги стават различни.А и не плета по схема ,за да ви я покажа,/но в интернет има много схеми за плетени цветенца/.По- скоро идеята е колко хубаво би стояла такъв тип гривна на краката ни през лятото ,когато ходим повече боси,...особено на плажа.
Идея!Може да си я направите и от плат,дантела и мъниста.Всичко ,което имате в наличност с малко фантазия може да се превърне в нещо уникално и красиво!
 Ето и как би изглеждало вече готовата гривна за крак....Пръстенчето ми е подарък от моята приятелка,която определено плете по-добре от мен!!!
Предлагам ви и да разгледате страхотния блог за плетива и ръчноизработени уникални дрехи и аксесоари на Nastia ТУК!Голямо вдъхновение е!!!


3 коментара

  1. Mnogo krasivo izglejda :)
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Blagodaria za ideata. Ste si napravia prasten. ;*

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни са!!! <3 Бих пробвала да си направя. Идеята за крака е много красива...
    Благодаря ти, за милите думи за моята работа и блога. :)

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.