Mint Ice cream

4

Вече е август и думата "море" се споменава все по-често,което ми напомни за последната ми морска визия,която не съм публикувала от ваканцията ни предишния месец.
Затова ето я и нея,...много пъстра,слънчева и ментова!!!Тази година както и предходната ментовия цвят е на почит и се предпочита от дамите,които обичат пастелните или свежи нюанси!Че как иначе,това е един от малкото цветове,който прави жената да сияе ,според мен!
Ако сте по-смели и артистични може да внесете тази свежа и прохладна ментова нотна в грима и маникюра си!
Другa визия  с тази рокля ТУК!









Outfit

Maxi dress Sweet G
Flip flop Rider
Clutch Victoria's secret
Bracelets ZARA,Unikat by Kat,Local store
Necklaces Handmade

4 коментара

  1. Мими харесва ми комбинацията! :) Иначе,забелязах че имаш прекрасни ръце! :)) Поздрави :*
    http://gabisade.blogspot.com/2013/08/instagram-post-1.html

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна комбинация! Толкова свежа и лятна...Много ми харесва!!! <3
    Желая ти спокойна и усмихната неделя! ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Много сте мили,момичета!Желая ви и аз много усмихнати и слънчеви дни!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Oh wow, beautiful pictures and beautiful outfit! I love your maxi dress and I have to say that you look stunning with it!! Pretty girl!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.