Romantic floral garden

8

 Здравейте,скъпи дами!
Спомняте ли си предния ми пост с плетените цветенца!?Ето още едно приятно приложение на тези сладки цветчета - украшение за коремче!Надявам се да ви допада тази малко ексцентрична и много романтична идея!
Аз съм непоправима романтичка!Много ми се искаше това да си го запазя за себе си,но цялата ми визия,стил, живот и общуване ,са повлияни  малко или много от любовта,обожанието и романтизмът.
Когато бях момиченце  и си представях ,че съм принцеса,винаги мечтаех да съм облечена точно в такъв тип рокля/дълга/.Много нежна и грациозна,с широки и пищни ръкави тип буфан ,голи рамене и много цветя.
Сега след години...  в този ден, с тази туника ,за себе си аз съм същото това малко момиченце и принцесата,която винаги съм искала да бъда!
Харесва ли ви тази стилизирана романтична визия?!








HAPPY WEEKEND !

Top Working girl  
Jeans Kenvelo
Pendant Swarovski
Bracelet Pandora
Ring DIY handmade
Sandals NEXT

8 коментара

  1. Прекрасен текст,прекрасни снимки,прекрасна ТИ. :)
    http://gabisade.blogspot.com/2013/08/sunny-beach-1.html

    ОтговорИзтриване
  2. Muy bonita la blusa!!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    ОтговорИзтриване
  3. Туниката е прекрасна. Харесва ми визията - за мен лятото винаги е асоциирано с плитка и бели сандали! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ,Дени!И за мен плитката е типично лятен "аксесоар"!Туниката е от магазин на Edc в центъра.Ако се интересуваш,ще те насоча!

    ОтговорИзтриване
  5. О, да, ще се радвам на информацията. И даже ще помоля за още една - влюбена съм в една от твоите рокли на Mango - сива. Но не мога да я открия.
    Може и на мейла:)

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.