It's my day !

9

Да изглеждам перфектно в ежедневието не ми е приоритет,особено когато съм с децата.Но днес е моят "свободен ден"!
Когато отивам на брънч с приятели,както е обичайно да се ходи,не са ми нужни високи токчета и грим за да си прекараме добре....Просто трябва да се подберат правилните дрехи и правилните емоции и настроение!
С добрите емоции идеално се съчетава един нестандартен и стилен маникюр,който могат да ви направят в INGLOT в Serdica Center.
*Нямам търпение да ви разкажа в някоя от следващите си публикации/загатнато/ за един от най-свежите и интересни дни,които съм имала.За една страхотна ,рекламна фотосесия,в която забавлението беше водещо!!!









Top VILA
Jeans ZARA
Nails INGLOT
Hat Hollister
Flats Killah
Sunglasses Seville Shop
Bag Local store

9 коментара

  1. Страхотен стил!Колието и маникюрът ми харесаха най-много :))

    ОтговорИзтриване
  2. ♥♥ it! Such a casual but chic outfit.

    Kisses xo, Selorm
    She Just Talks | sjtx.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  3. beautiful!!

    would you like to follow each other? Let me know

    ОтговорИзтриване
  4. You look amazing! and the glasses are top!

    I`m so glad I found your blog :)
    http://tanitaweith.blogspot.com/
    I`m following you now :)


    ОтговорИзтриване
  5. Hi sweetie!
    Amazing outfit, love your bag, it's so nice
    xoxo

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.