We Belong Together !

14

 Колко истинско страхотни дни сте имали в живота си?!?!
Моите се броят на пръсти,поне тези ,които са били наистина важни за мен!Един от тези мои дни беше преди повече от 10 години и приказната рокля ,която нося ме съпровождаше през целия ден!.......Не,не беше сватбата ми,тя е няколко години по-късно и роклята е друга!....
Спомени от периода на моята младост........Когато си мислех ,че в живота нищо не може да те нарани и се чувствах неуязвима.Когато се боях от толкова много незначителни сега неща: че няма да порасна,че мечтите ми няма да се сбъднат и т.н............
А сега малкото момиче ми липсва!!!
Сега разбирам,че мечтите не са перфектни,за сбъдването им се плаща.Разбирам,че хората ,които те приемат такава,каквато си,ще стават все по-малко,а истинските приятели ще ги познаем по постъпките.....Но всичко това са си само мисли,които ще спра до тук.
Тази фотосесия е за истинската любов .Подновяване на брачни обети или истината в две думи :Обичам те!Това е нашият обет със съпруга ми!...И обещанието винаги да празнуваме дните на годежа и сватбата си.Това е един от тях!
Не ми е нужна рокля,бижута ,пари , питие или повод,за да се чувствам специално!
Просто желанието ми отново да облека тази рокля надделя!
Споделям с вас и песента номер 1 в моя топ 10 за любовни песни We Belong Together! . Обожавам песента , два пъти повече изпълнителя и три пъти филмът,от който е песента" Тристан и Изолда"!!!
Роклята е на италианския бутик за сватбени рокли Eddy K.









14 коментара

  1. Love this dress ! The pairing with the jeans jacket is a cool idea & the setting is beautiful !xx

    -xoxo, Selorm.
    sjtx.blogspot.co.uk

    ОтговорИзтриване
  2. Nice dress, you look very pretty in this outfit.

    Keep in touch,
    www.candycrow.com

    ОтговорИзтриване
  3. Hi nice to meet you, I got here because I have seen among the followers of the blog of a friend. I loved your blog. If you think I would love that we follow her I'll follow from now.

    Beautiful photos, the dress is definitely spectacular.
    Pardon my poor translation into your language.

    happy Sunday

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни снимки!!! Изглеждаш невероятно!
    Ивана
    dreamofjoe.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  5. my god, the dress with the denim jacket, PERFECT!
    loooove the outfit


    XO!
    L
    blogablebeauty.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  6. awesome photos, love it!

    xx

    http://andysparkles.blogspot.de/
    http://www.facebook.com/andysparkles.blog

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.