Sweater or dress ?!

2

Здравейте,прекрасни мои момичета!
Днес съм много емоционална,защото поставих и последния ръчно опакован от мен подарък под елхата и сега ни остава само да чакаме да дойде Дядо Коледа!
Незнам за вас,но при мен "Дядо Коледа " никога не успява да ме изненада,а и винаги подранява ,защото ми дава пари да си избера и купя това,което ми харесва много преди Коледа.......Но тази година и аз ще получа своята изненада!Много се вълнувам!!!!Обещавам да бъда послушна!хихихи
Както вече знаете обожавам всичко плетено и най-вече широките плетени пуловери и жилетки!А още повече щампи,рисунки и т.н. на Мики и Мини Маус.
Ето един от тазгодишните фаворити в гардероба ми,който съм превърнала в сладка рокличка!Ако имате широка блуза,пуловер или сте хвърлили око на някоя по-голяма дреха от гардероба на мъжа си,може спокойно да я пристегнете с коланче като аксесоар и ще получите нов тоалет!!!Може да го комбинирате с цветно палто, би стояло страхотно!








Outfit

Sweater /use as dress/ No branded
Boots GUESS
Socks Bershka
Hat No branded
Bag OVS

2 коментара

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.