Weekend Style

7

Здравейте,дами!
Идеята ми за всеки сезон да си създавам идеалния гардероб с перфектните дрехи за него,тази година претърпява категоричен неуспех.Типичен пример за това са тези по-лежерни дрехи /от днешния пост/,които трябваше отдавна да са прибрани за по-топлите сезони...Но някак си не мога да ги "пусна".Най-хубавите неща за този тип дрехи,освен тяхната вменяемост във всеки стил и гардероб,е,че може да бъдете спокойни и могат да се носят всесезонно.Все пак всичко зависи от начина на живот ,но най-важното е да носим това,което обичаме и ни прави щастливи!
През уикендите обличам каквото ми падне.Изобщо не ме интересува,когато съм с децата как точно изглеждам.Най-важното е да си прекараме весело и те да бъдат център на вниманието!Признавам без бой,този път се постарах!
Обичам дънки ,които се разширяват надолу,издължават силуета и придават женственост на линията.Не разбирам защо в търговската мрежа е пълно само с тясни по крака модели!?Споделете според вас кои модели дънки стоят по красиво на женското тяло?
Усмихната и позитивна седмица!










Blazer Benetton
Top ZARA
Jeans GUESS
Hat SISLEY
Shoes NOE
Bag Borse in Pelle

7 коментара

  1. Hi Peter,
    Glorious read, I just passed this onto a colleague who was doing a little analysis on that. And he actually purchased me lunch because I found it for him smile So let me rephrase that: Thanks for lunch! Anyway, in my language, there usually are not much good source like this.
    jeux de sonic

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесва визията ти днес!

    ОтговорИзтриване
  3. Аз предпочитам прави моделчета дънки,но и скини дънките не са лоши!

    ОтговорИзтриване
  4. Правите модели дънки стоят много хубаво,но на по-дълги крака!Поне според мен!А най-удобни за зимата и за ботуши са моделите по крака!:)

    ОтговорИзтриване
  5. I love ur outfit^^
    Nice t-shirt:)

    http://irinafedkova.blogspot.ru/

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.