Ultraflesh shinebox

5




Фюжън Бюти.....Озаряване !

Малките разкрасителни продукти и моят избор за хайлайтър !



Днес ще ви предложа едно много бързо и "озаряващо" ревю на един продукт,който използвам от скоро и мисля,че ще ми стане любим.
Става дума за Ултрафлеш кутията на Фюжън Бюти за блясък .От доста време си търсех подходящ хайлайтър и това е наистина един много добър продукт за озаряващ и блестящ ефект на лицето.Харесвам блясъка на здравата и красива кожа,но не бих казала,че моята е точно такава,затова ми трябва малко "помощ от приятел",за да получа това сияние на лицето,за което споделих.
Блиц ревю
Описание : В Ултрафлеш кутийката има 1 прахооброзен хайлайтър,който е за цяластно озаряване на кожата на лицето като може да се поставя с четка за пудра съвсем леко и ефирно върху фон дьо тен,а дори и само върху основа. Има още 2 кремообразни хайлайтъра/със златист и сребрист отблясък/ и 2 такива под формата на молив за по-деликатни места.На мен или по-точно на моя тип и цвят кожа, най-много ми допада кремообразният със сребрист блясък!

Качества:Стои много естествено върху кожата.Много е икономичен ,в удобна опаковка за носене в чанта и наистина много траен!Може да се използва освен като хайлайтър ,така и като руж и сенки. 

Недостатъци :Продуктите на тази американска фирма не се предлагат в магазините за козметика в България и няма как да се пробват като тестер,преди покупка,както повечето хора правят при избор на такъв вид стока!  


Може да си поръчате тази бюти кутия само по интернет от bg.StrawberryNet .com

Сайтът предлага изключително голям избор от качествена козметика на известни марки ,а доставката е безплатна,което си е абсолютен плюс!
Цена на продукта 46,50 лв.
При интерес може да разгледате и поръчате продукта ТУК .




*Продуктът е сниман още щом го получих и затова на снимките не е използван .

Вече може да ме следвате и в INSTAGRAM!

5 коментара

  1. Много готино си измислила снимките!!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз си търся хубав хайлайтър!Препоръчаха ми на Bourjois,но може да си поръчам тази кутия!Има ле перлен отблясък?

    ОтговорИзтриване
  3. Да има!Едното моливче е точно перлено!

    ОтговорИзтриване
  4. Много ми харесва представянето!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.