Valentine's day gift guide

5

Gift ideas for  Women               Идеи за подаръци за дама
С наближаването на Св.Валентин се започва една луда неразбираема за мен еуфория по търсене на подаръци......Декорирането за интериор,екстериор и подаръци , определено ми е по-любимата и забавна част от цялата тази суетня около празника!
Когато мъж трябва да избира подарък на жена ,най-добрият вариант е да му се помогне с подсказка..... 



Мъже,ако изборът   на подарък за вашата половинка ви затруднява повече,отколкото сте предполатали,тогава трябва да погледнене моите предложения за приятна изненада за Св.Валентин!
Знам от опит,че мъжете винаги залагат на сигурното като подарък,така че предложенията ми са съобразени и с това!
Направих тези колажчета,като свообразен  мой "wish list" за перфектия подарък!!!
Най-прекрасният подарък за всички , несъмнено е истинската и силна любов и обич!Но колкото и да не си признават жените,всяка една би искала любимият човек да я изненада с нещо интересно,различно и красиво!
За мен най-желаният подарък си остава любовното писмо!Енергията,обичта и обожанието се пренасят по-различен начин върху хартия и този начин е най-милото нещо ,с което бихте могли да изразите чувствата си!Аз лично го очаквам от 10 години и продължавам да се надявам,че съпругът ми ще ме изненада някой ден!......А може би пък ,не!.........Ще бъда доволна и на пеперуда!!!
На жените ни е по-трудно при избор на подарък за мъж,но определено се справяме по-добре при подбора.Само трябва да си помислим от какво имаме нужда ние в ежедневието и това най-вероятно може да се превърне в страхотен подарък и за мъжът ни.Козметика,дрехи,аксесоари,романтично пътуване,вкусна храна,удобни обувки,шоколадова сладост, IT технологии.....

Shoes & clothes                       Обувки или дрехи       
Bags                                     Чанти
Lingerie                                Нежно бельо
Travel & tickets                  Пътуване и билети
Fragrances & Cosmetics             Аромати и козметика
Jewelry & Watches              Бижута и часовници
Books                                                 Книги
         Ако все пак искате да изненадате мъжа на живота си с нещо по-различно от предложенията ми по-долу и по-горе,тогава защо не му подарите поставка за чаши в колата,формички за лед в интересна форма,тениска по ваш дизайн със закачлив надпис,стилен портфейл с любовна бележка в него,нещо направено от самите вас специално за него или сладки бисквитки/ бонбони с неговото име и т.н.
       
      Gift ideas for Men               Идеи за подаръци за мъж


5 коментара

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.