Fairytale... for a princess

3


Жените - майки,дъщери и....принцеси !
Признавам,че снимките ми са от преди седмици,но мисълта ми е от днес!
Замисляли ли сте се как съвременните деца си представят принцесите от приказките?!И аз не бях, докато дъщеря ми не ме просветли!Щом си сложа малко грим и червило веднага за нея се превръщам в принцеса,което не е много добър знак за представата и за истинска такава.Не трябва ли да си мечтае и вярва,че тези приказни героини са най-чистите,добри и естествено красиви жени,без грим и всякакви натруфени истории....
Не съм сигурна,че мога да обясня  как точно аз си представях като дете принцесите,но със сигурност не са били като тези в представите на днешните момиченца.И никога не са били облечени в розово...При мен си имаше няколко изисквания на въображението ми : да притежава неизмерима красота ,да бъде с дълга рокля,да има красива коса,да носи цветя в косите си и да има добро сърце,което някак си между другото се забравя като изискване от малките момиченца сега.
И не ме разбирайте погрешно,не искам ни най-малко да се сравнявам с тях-принцесите/в тази си визия/.Защото вече доста отдавна съм изгубила реалната представа какви всъщност трябва да са принцесите.
Единственото ,което мога да споделя е,че принцесата на моя живот е коренно противоположност на всичко по-горе....Тя е едно малко и пухкаво момиченце с къса косичка.Обича да носи панталони повече от поли и рокли.Има неперфектните крачета на мама и лудата упоритостта на тати.Често като по-малка я бъркаха с момче  ,а любимите и "принцове" са Батман и Спайдърмен....И най -важното, усмивката и е най-милото нещо на света -непринудена и истинска!!!.../както и на брат и,разбира се,но него умишлено не го включвам в тези женски "неща" и  размисли/.
Обзалагам се ,че всяка жена родила дъщеря,има до себе си истинска "принцеса" като в оригиналните приказките от едно време!!!







Dress Batic
Necklace ZARA A/W'13
Hair accesoire ZARA A/W'13

3 коментара

  1. Fantastic look!!!!! You have very interesting dress and suits you so much... I love it!
    Have a nice weekend :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    ОтговорИзтриване
  2. Отново влюбена в поредната фантастична рокля!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.