KYARA - Luxury for your nails

13


И докато пиех сутришното си кафе и проверявах дали имам нови съобщения в една от социалните мрежи през телефона си ,тя просто си влезе без да пита!...И то през прозореца!Не ,че ако беше влязла през вратата щеше да е по-малко шокиращо,но поне щеше да е с предупреждение....или не!Влезе и седна до мен на диванчето.Ама аз на това диванче и на децата не позволявам да сядат,ако са мръсни или с шоколадови ръце ,камо ли на непозната,която носи със себе си толкова  цветове!.........Тогава се събудих!Помислих,че всичко е било сън,докато не погледнах към ръцете и ноктите си.....Тя беше оставила част от себе си върху тях!...Тя!Пролетта!
Ех,как ми липсват ученическите години,когато да пиша беше най-обичното ми занимание.....
Честита пролет!!!
на пръстите си  съм с: № 49/жълт-седеф, № 51/син ,№ 70/малина,№91/зелен,№84/оранж

Една свежа палитра с пролетно настроение и цветове съм ви приготвила за днес!А именно цветовете на италианската 'Kyara ' представени от лаковете им за нокти!
Марката предлага повече от 20 цвята в луксозната си колекцията от лакове,както и няколко нови нюанса за този сезон,но аз подбрах за вас тези пет изключително пъстри и модерни цветове.Това са цветовете и в модните тенденциите при дрехите и аксесоарите.Наситени,нахакани и въздействащи.
Не е нужно да се сбогуваме с  любимите на всички пастелни нюанси,но трябва да отгърнем страницата на пролетта с пъстър финес!
Марката предлага два типа лакове - нормални/така им казвам аз/ и гел лакове,с подкатегории матови и седефени.
Лично аз предпочитам матовите лакове.Този лак се нанася много лесно и е с перфектен размер четчица,страхотна формула за дълготрайност и придаваща лек гланциран завършек.Лакът съхне сравнително бързо и най-важното,когато лакирам дъщеря ми /по нейно желание/- отстранява се лесно!Всички цветове,които изпробвах дадоха непрозрачно покритие с два слоя. 
Харесвам формулата на лака като краен ефект,въпреки,че съдържанието ми е непонятно специално за лаковете-някакви ацетати,бицетати и други химични названия,които така или иначе нищо не ми говорят.Знаех си,че трябва да слушам в часовете по химия!!!Но най-вероятно това си е оригиналната рецепта за получаване на лак ,плюс минус някой нов елемент за красота!!!Ако има химик да пише!!!!!
Все пак проверих в Уикипедия какво точно е описанието за лак за нокти и дали е обяснено нещо за хим. състав,четете внимателно..".Лакът за нокти е цветно или безцветно вещество, което се нанася върху ноктите на ръцете и краката с козметична или естетична цел. Обикновено се прави от разтворена в ацетон нитроцелулоза, оцветена с различни пигменти. Представлява част от женския грим, но се среща и лакиране при мъжете."Това последното е доста интересно,така че ако някой мъж се припознае в последния "абзац" и му допаднат цветовете на лаковете може да се чувства поканен да посети магазина на PIAZZA ROMA 1 ,където се предлагат и продуктите на марката 'Kyara '/мол Paradise-София/!!!!!
Цената на лака е 5.50 лв.,а на този с гел ефект -8.50лв.,което си е една средна цена за продукт с италианско качество като този!
А вие бихте ли носили повече такива ярки цветни акценти на пръстите си?




13 коментара

  1. cool!!!

    xx

    daniella

    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  2. Отговори
    1. И на мен ми беше изключително приятно докато ги снимах!А ти какво направи с твоята татуировка -пеперуда?!

      Изтриване
  3. Ах,че свежа публикация-леко хумористична,много романтична,а снимките ти както винаги,без нито едно изключение,носят страшно много хубаво настроение :)

    ОтговорИзтриване
  4. Веси,много мил коментар.Благодаря ти и много се радвам,че снимките са ти харесали!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотни снимки и прекрасни цветове! :))

    ОтговорИзтриване
  6. Beautiful colors! Love them all :)

    Would you like to follow each other? I followed! ;3
    http://muffliato9.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотни цветове! Точно като за мен :))

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.