L'Oréal...Miss Manga

2


Обичам големи и кукленски очи!И с тази госпожица Manga  мога да ги постигна!
.... Това име ми навява малко по-различна асоциация , но нищо ......


Спиралата обещава по-широк поглед  тип " аниме " визия и истински обемни мигли !

Тази спирала е кръстена и повлияна от японските комикси и техните анимирани момичета с огромни очи и мигли.
Спиралата се предлага и продава като спирала за обем, но с нея дължината на миглите ми е недостижима и тъй като марката не обещава никаква допълнителна дължина  на миглите смятам,че това си е един много добър бонус.

Четката е с нормален размер, с къс косъм , космест тип ( моето лично предпочитание ) . Тя е по-широка в долната си част и заострена към върха . Бях малко несигурна от този вид четка в началото, но тя всъщност "работи" прекрасно върху миглите ми като по-широката част обхваща всички мигли от външната страна на очите ,а по-тънката част е способна да достигне и най-малките косъмчета във вътрешния ъгъл на окото, плъзгайки се лесно през  миглите без много сила .
Уникалното предимство на тази спирала е способността на четката близо до върха да се огъва и да бъде гъвкава , при поставянето и върху миглите .Аз със сигурност не съм виждала такава преди .
В началото ми отне известно време да свикна с тази особеност на четката , но сега мисля, че този трик наистина ще ми помогне да постигна желаната визия .
 Трябва да призная, че бях много изненадана от формулата на този спирала - това е много лека текстура , която съдържа колагенови и полимерни сфери за обем и издръжливост и едновременно осигурява желаното ултра - черно въздействие само с едно нанасяне. Аз съм свикнала  с L ' Oréal и много по-тежките им спирали като текстура , така че този продукт е глътка свеж въздух! Тя определено добавя обем и един по-интересен поглед по впечатляващ начин !
Спиралата изглежда много типично за марката / L'Oréal, с микс от черно и ярко оцветена метална част. В случая на тази госпожица Manga, капакът е в прекрасен розов цвят, което беше и помощен фактор при избора ми! 
Спиралата се предлага в няколко цвята: черен, тюркоаз и люляк, което е доста вълнуващо, защото този сезон тези цветове може да ги намерите навсякъде по улицата и да сте в унисон с модните тенденции! Бих се радвала да изпробвам тази спирала в зелен цвят, който ще контрастира доста добре с цвета на моите очи! 

Друг сладък факт,който си заслужава да спомена е, че L 'Oréal са инвестирали значителни усилия за популяризиране на тази спирала в сайта им. Има един интересен в стил комикс урок за това как да се прилага спирала, има Instamanga страница, където можете да намерите и използвате сладки емотикони  върху ваша снимка, както и предложения на други продукти на марката. Нищо прекалено фантастично, но ми харесва начина, по който те са решили да представят този продукт. А и шаренкото винаги радва!
Както всички спирали на L 'Oréal  и тази спирала в момента е на приятната оферта от препоръчителните -25% от оригиналната и цена, т.е. цената е 14.99 лв. до края на март / малко остана /, което е доста добра промоция!
Винаги до сега съм била удовлетворена от ефекта ,който създават върху миглите ми спиралите на L 'Oréal.От тяхната формула до четките им ,които винаги са "работили" добре на моите мигли, като са им придавали впечатляващ обем, дължина и въздействие. Въпреки това, аз имам още няколко любими спирали на други марки, които използвам често  и редувам с тази  като :Maybelline, Oriflame и Dior. 
Специално за спиралите мога да кажа, че съм пристрастена към тях и съм в постоянно търсене на нови и нови такива.Това е и козметичният продукт, който обожавам, и без който не излизам навън! Никога!
Oriflame x 2 / The One +2 FX Mascara /
Последната спирала,която използвах и ще продължавам да използвам е на Oriflame  The One.Спирала за обем с четчица, която обхваща всяка мигличка, с формула,която осигурява прецизно разделяне и равнoмерно покритие.Харесвам я много и тя е единствената ми такава със силиконова четка.Допада ми и формулата и с восък за максимален обем.Тя е много нов продукт на марката и може да я намерите в каталог 5.
Другата спирала също е на Oriflame.Тя има много интересна двойна четка за обем и дължина.Единственото ми колебание за добрата формулата на спиралата е,че започва да се рони от миглите в един даден момент,но пък най-хубавото при нея е,че може много лесно да се сваля от очите само с тампонче и мицеларна вода!Без търкане,дърпане и опъване!
DIOR / travel studio /
Нека бъда честна тук,обичам класата и продуктите на DIOR, смятам,че "Това са истинските" спирали, но 40лв. + е просто твърде много за една спирала, особено когато има толкова голям избор от качествени такива на пазара, които спирали "работят" също толкова добре, на част от цената.
Maybelline / The One by One /
Винаги съм харесвала Maybelline като марка за грим и козметика, и от дълго време симпатизирам на спиралите,които те създават.Тяхните продукти наистина са със страхотни формули, които ги правят неподатливи на слепване, придават необходимия обем и дължина. Повече от две години спиралите на марката присъстват като неразделна част от ежедневния ми грим и в тоалетната ми чанта с козметични фаворити! Препоръчано!
from top to bottom:  Dior,  Oriflame  2FX Mascara,  Maybelline / The One by One / , L'oreal Miss Manga, Oriflame The One
Моята любима спирала в момента е тази госпожица Manga!Страхотна опаковка и наистина страхотен обем!Обичам тази спирала!

2 коментара

  1. Thanks for sharing your opinion!! I have also heard many good words about this mascara!

    ОтговорИзтриване
  2. love!
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.