'Smize' with The One Colour Impact

5




....Пролетта се разхожда разцъфнала и свежа върху очите и устните ми,въпреки температурите навън!И това събужда в тях ентусиазъм за суета,която не бих казала,че им  е присъща !...Но на мен,...да! Затова днес съм пролетно 'smize'-ната!Както е известен в средите на модата и козметиката терминът,който означава усмивка с очите!!!
Ако има нещо, което моментално оправя деня ми през пролетта, то мога да кажа,че това е хармонията между цветове и тенденции, не само при дрехите,но и при грима. Този сезон хармонията се казва The One!
Цветовете и багрите са свързващият елемент на отминалия зимен сезон с пролетната палитра .Точно такива са и цветовете на кремообразните сенки The One!

До този момент не съм правила ревю за сенки,не защото нямам такива,а по-скоро причината е ,че нямам любими такива...,до сега!Рядко нося сенки в ежедневието си!
Като заклета фенка на Коко Шанел и особено на мисълта и ,че " Всяка уважаваща себе си жена, не трябва да излиза от вкъщи без спирала на миглите си и не е нужно нищо повече да бъде красива!...мисля,че "единственият " продукт,който би оборил твърдението на Коко е вече на очите ми!The One !
Грим: фон дьо тен  - Тhe One ,коректор - Тhe One,сенки -The One Colour Impact/Deep Indigo

От Орифлейм тази година ме изненадаха с новата си иновативна серия The One,в която изборът от продукти е много богат и пъстър.Специалните грим сенки в мини бурканчета пък са ми фаворити!
Въпреки че консистенцията на сенките е кремообразна спрямо други подобни продукти, не стоят тежко и натрапчиво върху окото,тъй като след поставянето тази текстура се трансформира във фин прашец.Което ги прави много въздушни и лесни за нанасяне без да се прекалява с количеството.Така като гледам ще са и страшно икономични. 
Единствената ми забележка е,че не стоят много добре без основа за сенки.Препоръчително е да се използват винаги с основа за сенки,за да изпъкне цветът и да бъдат максимално трайни!
 В палитрата на сенките The One има тъмни пастелни и неутрални цветове.От Орифлейм любезно като на блогър ми предоставиха възможността да изпробвам някои тяхни нови продукти като четири цвята от общо осем от тази земна палитрата вече са в тоалетната ми чантичка - най-светлият Beige pearl,единственият син Deep Indigo,Olive Green и Petrolium Shine .Последните два цвята сенки доста си приличат като цвят и като блясък, но единият е в лек син оттенък ,а другият в зелен такъв. Фаворитът ми ,непривично за мен е Deep Indigo!Цветът носи в себе си небрежен стил, подходящ както за големия град, така и за разходка сред природата или морето.А и този сезон ще е сезонът на синия цвят!
Лична оценка: 10-ка с две ръце!

Малката ми тайна ,която с удоволствие ще споделя с вас е ,че както поставям руж върху клепачите си,така и обратното движение не ми е чуждо, от клепачите да нанеса върху скулите.Светлите нюанси от серията са изключително удачни точно за такива трансформации и експерименти!Бузките ви ще зясияят с лек перлен блясък!Точно каквито трябва да бъдат през топлите сезони!......

Ако очите ми са уморени,а зоната около тях зачервена , използвам сенки със зелен цвят или оттенък ,вместо обикновения черен молив ,който подчертава изтощеният вид.Така се прикрива умората и раздразненият облик на очите.Това го знам от приятелка-гримьорка.Ако не ви допадат зелените цветове опитайте с леко по-тъмните нюанси -петролено/30748/ или маслина/30747/.Това са номерата на сенките по каталог.

5 коментара

  1. Цветовете изглеждат страхотни и много подходящи за предстоящата пролет :)

    ОтговорИзтриване
  2. Oх, разкошни снимки, все по-красиво и по-красиво ги аранжираш <3

    ОтговорИзтриване
  3. Теди,много си мила.Твоите снимки също са винаги композирани с идея!

    ОтговорИзтриване
  4. Приличат на бурканчета с боички за рисуване :) Много ми харесва как ти седи индигото :) Благодаря за отзивите!

    П.П> Фразата на Шанел не я бях чувала, но определено при мен важи на 100% ;)

    ОтговорИзтриване
  5. oh!!it´s an amazing post!!!Congrats!!!;-)

    xoxo www.stilettoslauragonzalez.blogspot.com.es

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.