The White Horse

9

Обзалагам се,че всеки един от вас има прекрасни детски спомени от места като това с въртележки и различните му там люлки ...

А спомняте ли си безгрижното времето  ,прекарано по лунапарковете и въртележките от детството си?Желанието да се качите на всичко,което се движи,да пипнете всичко,което свети и блести и да опитате всичко,което се предлага за "ядене" или по-точно за глезене.
Аз не си го спомням!Може би поради тъжния факт,че такива мероприятия са били рядко посещавани от мен като дете.Причините не са ми много ясни,но най-вероятно това е ,защото съм израстнала с баща си,който като всеки втори мъж имаше прагматичен подход при отглеждането ми ,но му липсваше въображение при общуването ни или по-скоро не му идваше на ум,че една въртележка или захарен памук може да достави голяма радост на дете.
Но животът винаги се компенсира за "нечестната си игра" в миналото.Когато човек порасне , въртележката на живота така те завърта,че никога повече не можеш да слезнеш от "белия кон",който така прецизно си избрал "да яхнеш".Някои са щастливи от факта,други не.Аз избирам да съм от щастливките!И не защото съм яхнала белия кон и препускам стремглаво напред,а защото заедно с мен  на тази въртележката вече има доста хора.Надявам се това да бъде късметлийското ни завъртане заедно!
Странни мисли са ме завладяли днес,може би от факта,че миналата седмица  тази въртележка не работеше ,а така ми се искаше да пофлиртувам с инфантилната си страна на личността...Нищо!Другата седмица ще опитаме пак,този път с децата!Те инат повече късмет от мен!
И да знаете,че съм си заплюла белия кон със сива грива!!


А за визията си какво да кажа,освен,че мразя да виждам в един аутфит две или повече неща в различни тонове на черното.Е,уви ,ето го точно това съчетание на толково избождощо очите несъответствие на черното.Виноват!!!
Ама какво да се прави,когато вкъщи всичко си изглежда наред с цветовете ,а навън "ужас!"
Това не означава,че пак не бих си го съчетала така..................



Top New Yorker
Skirt Victoria's secret
Denim jacket Miss Sixty
Flats Miss Sixty
Sunglasses ZARA

9 коментара

  1. Никога не бях правила подобна асоциация за въртележките по лунапарковете, Мими. Интересно ми стана и леко тъжно. Бъди винаги щастлива в настоящата въртележка с настоящите си спътници!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ти благодаря,Боби!Искрено ти го пожелавам и на теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Great jacket :-)
    xx

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  4. Изглеждаш страхотноооо! Якето е невероятно!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.