What's in my New Guess Bag?

10

 

И тя вече е моя!

Чантата,за която си мечтаех през последния един месец!
И какво по-хубаво събуждане  от това ,когато отвориш очи на възглавницата до теб да те чака ,тя,бленуваната чанта! А и като добавя,че е закупена от любимия човек,съвсем 'скришно' от мен,без никакви подозрения от моя страна,тогава изненадата е истински приятна!
Веднага се заемам със запълването и.Като всяка средностатистическа жена и аз обичам  да слагам какво ли не в чантата си/колкото по-излишно е,толкова по-добре/.Но този път с приоритет са нужните атрибути!.....Телефон,без който не мога да направя и една крачка.Парфюм Chanel Coco Mademoiselle,с който се чувствам жена.Очила Next - резервен вариант,ако не съм си доспала.Сенки за очи за разкош на Chanel Les 4 Ombres(46 frissons) -те са ,ей така и аз да нося нещо марково...хихи.Фон дьо тен/Giordani Oriflame/ за дооправяне на грима в движение,подобие на портмоне в стил винтидж,където определено не нося само пари и моите задължителни аксесоари кремче за околоочен контур/ Oriflame Diamond Cellular/ и спирала/Oriflame The One/!...Упсс,забравих флашката пълна със снимки,която нося навсякъде и е един много нужен аксесоар за мен лично!
А вие какво носите в чантите си?!


10 коментара

  1. Истински пролетна е чантата. :) Да я пълниш само с красоти!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти,Боби,наистина е много свежа и е в пролетния дух на модния тренд!

    ОтговорИзтриване
  3. love!
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна е! Аз не си падам по чантите, но сега съм се влюбила в една на Parfois aма я чакам да пристигне в магазина, та и аз ще пусна едно постче. Със здраве да си я носиш :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря,Теди!Пожелавам ти по-бързо да бъде в наличност и да си я вземеш чантата!И естествено да се похвалиш!

      Изтриване
  5. nice pictures! it's such an awsome bag! i would definitely wear it :)

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.