Everyday I Love :March Beauty Favourites

4

Здравейте ,дами!
Ето я и поредната порция любимци за месеца!Няма да видите нещо кой знае какво непознато/което не съм показвала/като продукт,просто защото не сменям често артикулите,които ми харесват,но следващия месец ще ви представя любимците ми за грижа за косата.
А сега, ....за някои от тях вече съм ви говорила,а за други подготвям отделни публикации,но все пак да ви ги представя набързо!
*Macarons -Ако обичате да похапвате целувки ,значи ще се влюбите в този много сладък десерт и той ще стане и ваш любимец.А ако знаете децата ми колко ги харесват......!Лудница!Една ,ей такава малка чинийка синът ми я изяжда за по-малко от 2 минути!И тук трябва да спомена,че действието "ядене","тъпчене" или "бутане в уста" се извършва скришно от мен,най- често под масата или в банята!!!
*Фон дьо тен за сияен вид на кожата THE ONE Oriflame /porcelain 30596/.
Прекрасен подарък предоставен за тестване от Oriflame е този фон дьо тен за мен.Първоначално си мислех,че цветът/най-светлият/ е много светъл за моя тен,тъй като по принцип винаги си купувам втория като номер цвят от изложените такива на даден фон дьо тен.Изключително лек и ефирен върху кожата.Доста течен,което му позволява добре да се разнеси по лицето.Многа умело прикрива несъвършенства въпреки ,че е със средна покривност и изглажда равномерно тена на лицето.Доволна!
*ББ кремът Idealia на VICHY /lighter/-Мнение за него може да прочетете ТУК.
*Спирала Miss Manga L'oreal Paris /black/ - Ревю за нея може да прочетете ТУК.
*Прахообразни сенки THE ONE Oriflame /Beige 30744/ -Ревю и споделени  отзиви може да прочетете в отделен пост ТУК.
*Червило Colour Drop /liquid red/ Oriflame -Мнение за него може да прочетете ТУК
*Коректор ESSENTIAL/002/ -Много ми е полезен при прикриването на малки несъвършенства и кожни дефекти.Богат на антиоксиданти като витавин А,Е и С......./повече за тоди продукт може да прочетете в отделно ревю ,другата седмица в блога/.
*Тен пудра /бронзираща/-Това е любимият ми от всички продукти на тази маркат.Влюбих се в него от първото поставяне на лицето.Придава такъв приятен загар на кожата и подчертава естествения  тен на лицето.Мисля,че това ще бъде моят 'Must Have' за идващото лято!!! ...../повече за този продукт може да прочетете в отделно ревю ,другата седмица в блога/.



4 коментара

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.