H&M CONSCIOUS EXCLUSIVE NIGHT

4

С прекрасната Поли от www.polinasofia.com



Conscious Conscious Exclusive са  специални колекции, направени от устойчиви материи и с грижа за околната среда създадена от модния бранд H&M .


Пролетно ми модно пробуждане тази година го дължа изцяло на новаторските колекции и моделите на марката H&M.
С представянето на двете си нови колекции тя направи възможно и пролетното пробуждане на цветовете и материите като цяло в модата!

В сряда вечерта със специално събитие H&M отбеляза старта на двете нови колекции Conscious и Conscious Exclusive. Атмосферата на вечерта беше пропита от "аромат на звезди" и обгърната от красиви женствени рокли,дантелени топове,копринени ризи ,кожени бюстиета и извезани панталони и сака!
...Един голям разкош!!!

На събитието присъстваха български модни блогъри, музиканти, стилисти, актьори и модели, които успяха първи да се насладят на екслузивната колекция H&M Conscious Exclusive.

Устойчивата мода вече е достъпна за всички!

Личното ми мнение за колекцията Conscious Exclusive е,че е просто прекрасна и по женски елегантна.Помислено е за всеки детайл до най-малкия аксесоар.
Първоначалното ми впечатление за дрехите от колекцията на база снимки от фотосесии, беше положително и фаворитите ми от тях бяха бялата дантелена рокля до коляното и дантеленият романтичен топ с паднали ръкави.След като ги видях и се докоснах до тези дрехи,мисля че мнението ми се затвърди.А когато любимата ми дантелена рокля бе носена от много по-любимата ми актриса-красивата Теодора Духовникова,не можах да сваля очи от нея............,говоря за Теди!

Повече за колекцията Conscious Exclusive може да прочетете в предишната ми публикация ТУК.

Като майка и любител на естествените материи ,най-много се зарадвах на артикулите от колекцията Conscious,защото не са пропуснали и най-малките любители на модата.Предлагат се много приятни детски дрешки от органичен памук,които лично аз ,от известно време предпочитам да купувам  за децата си.
А сега ви оставям с малко снимки от вечерта.....



Ох,красивата Теодора Духовникова!

Страхотни бохемски обици и кафтан със свободна кройка с графичен зебра принт

Аксесоарите,от които бях омаяна!Буквално!



До месец юни H&M ви дава възможността да върнете своите стари и ненужни дрехи в магазините на марката като срещу една торба вие получавате талонче с 15% отстъпка от цената на един артикул. 
Включете се в инициативата на модния бранд  за опазване на околната среда като по този начин ще се подпомогне намаляването на текстилния отпадък и ще се запазят природните ресурси .

BE CONSCIOUS !

4 коментара

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.