Day 6 ROMA

13


Модната прелюдия винаги е поносима в един моден блог,така че ...
Всяка жена заслужава да бъде хубава в собствените си очи, но днес аз искам да изглеждам подобаващо за него...Не за хубавия италианец от персонала ,нито пък за момчето от кораба, което винаги ме поглежда 'краднешком', дори този път  не и за половинката ми, а само за него!Вечният град!Рим!

Чист и романтичен дизайн с лека  винтидж красота е изборът ми за тоалет в Рим!В съвършената  гама от пастелните тонове  на шампанско и крем, допълващи се идеално, според мен, към цветовете и духа на града.Когато купувах блузката беше с мисълта за Рим!Тя и обиците са от ексклузивната колекция на марката H&M Conscious Exclusive, дънки Miss Sixty, пантофки ZARA и чанта GUESS.


"Ще полетя,...ама другият път!.......Сега само ще се радвам на необятната история и красота на града!!

Усещам я!Вечността и срамежливата романтика, която се носи из въздуха.Сетивата ми са толкова "възбудени" днес, че мога дори да я помириша!
Грациозен, величествен и поразително красив!Рим!
След морето, слънцето, плажът  и палмите /предишния ден/, се чувствам преситена от толкова природа и жадна за малко комуникация с ърбан пулса на града.
Тръгваме от Ватикана към центъра на Рим.Минаваме през  Замъка Сант Анджело, свързан с нея чрез укрепен коридор, използван от папите като път за бягство. Този замък е бил резиденция на папите .На моста пред него в днешни времена стоят красиви статуи, наречени  Ангелите на Бернини
Знаем,че за няколко часа е крайно недостатъчно време да  опознаем града, да му се насладим, а още по-малко да обиколим всички забележителности.Затова решаваме, следвайки картата да тръгнем към Колизеума и околните му забележителности.Цепим направо през идеалния център и всичко тук е архитектурна история!Сгради, катедрали, постройки, паметници!Всичко!
Скоро има няма един час пеш, пред нас се открива невероятна гледка...Площадът Венеция – наречен сърцето на града начело с дворецът „Венеция“, построен в чест на Виктор Емануил II.Това вече е храна за очите !Тук, почиваме половин час в снимки и лека полека се приближаваме към Колизеума, който на фона на този дворец вече ми е безинтересен!
Минаваме през Римския Форум, който някога е бил централната част на Древен Рим. Днес той съставлява най-обширната зона с руини, и е разположен в подножието на  един от седемте хълма на Рим.От тук вече виждаме "короната на Рим" - Колизеума.След повече от два часа и половина трамбоване по улиците на града, всеки километър ми се струва по-дълъг от предишния и колкото сме по-близо, толкова по-далече ми изглежда всичко, до което искаме да отидем.
Средиземноморският климат в добавка с жарко слънце ме кара да се чувствам като изцедена, последните няколко часа.Вече не усешам краката си, изморена съм, изпотена сам, жадна съм, гладна съм и естествено, най-голямото мрънкало съм!Не ми харесва да споделям моменти свързани с пороците и слабостите си, но това си е факт!...За мрънкалото!!!
Стигаме в голяма близост до Колизеума, но тълпите от хора са безмилостни и полудели, навярно от слънцето!Хиляди хора чакат на опашка за билети или за каквото и да е там...Е, ние няма да сме от тях!
Сега всичко пред очите ми го виждам като една голяма пица с четири вида сирена и студена кока-кола!Ако скоро не седна на сянка, някъде на приятно бистро, ще изям мъжа си!!!!
Днес, почти не съм снимала, а съм се заредила с два фотоапарата и два телефона .Но това, само ми дава повод и желание да се върна отново в този изумително красив град с богата история и култура!!!
...Тръгваме да търсим известния Фонтан Ди Треви и докъдето стигнем.............."








Из круизния вестник :  Рим !  25.04.2014

Време и температура  - слънчево 24-25 градуса
Дрескод - Тематично парти в бяло
Промоции в Магазина за парфюми  -40% на всички парфюми на D&G
Вечеря-   Изненадата на готвачите
Свободно време - опаковане на багажа


Настроение : Италианско !

13 коментара

  1. nice look!!!Great photos!!!

    xoxo www.stilettoslauragonzalez.blogspot.com.es

    ОтговорИзтриване
  2. Ако знаех предварително, че ще ходиш там щях да ти издам от къде да си купите билети за Колизеума, Форума и не помня за какво още от едно местенце и после не чакате на опашка :D
    Прекрасни снимки и наистина изключително увличащи разкази. Сякаш се връщам по стъпките си :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,Теди!А аз ,ако знаех,че си била вече в Рим щях да те помоля за предварително съдействие! хи хи

      Изтриване
  3. Разкошно пишеш и разкошно изглеждаш.С удоволствие чета.

    ОтговорИзтриване
  4. Присъединявам се към дамата преди мен -прелестни пътеписи и визии!!

    ОтговорИзтриване
  5. Мими,много хубаво се изразяваш.Днес като видях,че е последната публикация от пътуването и ми стана мъчно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да и на мен ми е мъчно,но скоро ще има за какво отново да пиша и показвам.Нова интересна дестинация!

      Изтриване
  6. И мен Рим ме премазва с всички туристи. Жестоко е, особено като е топло. Чакаш половин час, за да се освободи място на фонтана, за да се снимаш като всички. Чакаш 2 часа пред Колизеума, за Ватикана да не говорим. Вие поне сте си спестили катеренето до горе по онези безобразно тесни и и криви стълби, на които ако някой припадне, нямам идея как ще го спасяват.

    Разкошен аутфит, Мими - блузата, джинсите <3

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.