Essential - Rouge Cashmere Lipstick

4


Когато се приготвяме,за да прекараме нощта навън,е важно да имаме самочувствие,индивидуалност,харизма и като за резерва,може би малко огнен цвят  на устните.
Червилото Rouge Cashmere от Essential притежава точно такива огнени цветове в палитрата си. Там се усмихват 6 цвята с матов сатенен ефект.
Това е едно от предпочитаните червила,които използвам и с което искам да ви запозная!
Запознайте се!

От Essential обещават червилото да бъде дълготрайно и с наситен цвят през целия ден!

Успешната му формула съдържа полимер от ново поколение, който осигурява дълготраен цвят и усещане за мекота. Съдържанието на наситени пигменти, повишава блясъка на цвета и сиянието, като гарантират отлична издържливост и блясък.

Това ,което ме впечатли в този продукт е,че не съдържа парабени и аромати.Казах си :"Страхотно,ако не друго поне няма да ми се появи алергия или някакво неразположение "...Но червилото ме изненада приятно!
Самата му текстура е много мека и наподобява маслен крем,който се размазна по устните/лек мазен ефект/.Овлажнява още след самото поставяне.Това го разбрах,тъй като моите устни са изключително сухи и какъвто и продукт  да нанасям ,винаги преди него слагам крем-гланц с мед,за да успокои малко "настръхналата" и напукана кожа"!
Няма голям блясък,по-скоро стои матово на устните.Според мен цветовете подхождат на всеки тип и цвят кожа.Моят цвят е #PASSION 50.
Тъй като червилото е от бранд за професионален грим и цената му е като за професионалисти!!!Но качеството си заслужава!
Цена 37,99лв.

Ако искате да бъдете звездата на вечерта,трябва да сте сложили новия си аксесоар Червилото Rouge Cashmere от Essential.

Съставки:
Масло от нар- вековен символ на младостта, чувствен и богат на полифеноли и флавоноиди, добре познати антиоксиданти и анти-радикали.
Масло от Камелия - символ на елегантност и изисканост, с подхранващи, възстановяващи свойства.
Копринен прах - той е отлично средство, което регулира влажността на кожата, благодарение на хидрофилността на веществата, присъстващи в молекулярната му структура. Тънък слой от копринена пудра е способен да попие или възвърне влагата в зависимост от измененията на температурата и влажността на околната среда.
Диамантен Прах - придава блясък и жизненост.
Може да намерите продуктите на марката  Essential в изложбения магазин на PIAZZA ROMA 1 в Paradise Mall/София!

4 коментара

  1. Много яко изглеждат тези червила! Особено твоето Passion е уникален цвят!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е! От година "се светнах" на червени червила и този е един от любимите ми като цвят червено!

      Изтриване
  2. На мен ще ми изтекат очите по Happiness, но всички нюанси са красиви!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен ми е фаворит Happiness ! Много нежно стои на устните!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.