Oh, LOLA !

16

"A woman's parfume tells more about her than her handwriting!"  Christian Dior

Силата на ароматите е невероятна- букет от страсти, мечтания и вдъхновения!Тя все още притежава старата си сила да полепва по спомените и сънищата ми.Точно както полепват и ми въздействат  песните.
Като сън в лятна нощ ми действа ароматната  комбинация на сладки и нежни флорални акорди на това "розово цвете"!

Oh, LOLA !

Че не съм Лолита, не съм.Даже и Лола не съм.Най -вероятно вече клоня към Лолище, но и така ще се приема, ако това ми помогне да запазя поне още малко от момичето в себе си.

Marc Jacobs Oh, LOLA е един от любимите ми летни дамски аромати.Миришещ на някаква странна смесица от младост, сочна свежест, романтика,невинни усмивки и срамежливи лунички.Ако не знаете как миришат усмивките и луничките, трябва да пробвате този парфюм! хи хи
Сладникавият и лек аромат ми напомня, че душата привлича това,което тайно усеща - младостта!Такава каквато сърцето е запечатало в спомени. 
Ароматът е много познат, сигурна съм,че на повечето от вас също ще ви е много познат....На мен ми навява спомени от един летен лагер на морето, не знам защо!!!Тогава със сигурност не съм използвала парфюми!Може би комбинацията на морски бриз, слънце, невинност и първата детска любов правят това усещане на аромати, толкова осезаемо...

Сравнително траен e!Повече върху косата и дрехите, отколкото върху кожата!Но колко дълго ще остане по кожата парфюмът, зависи само от нас и от няколко фактора.Настроение, хидратация и степен на потене!Парфюмите прилягат по-добре на кожата, когато е влажна, след душ или много добре хидратирана, защото така се изпарява алкохола, които е смесен с много аромати.

Сънувам, сънувам,....и все хубави неща!Нищо, че лятото хич не прилича на лято .И хората, никак не приличат на хора!А аз бера ли бера китен букет от розови мечтания и безплатни желания!

Летния полъх разпръсва аромат от:
Връхни нотки: Диви ягоди, малина, круша.
Сърдечни нотки: Магнолия, божур, циклама.
Базови нотки: Сандалово дърво, зърна тонка, ванилия.


В продължение на три седмици ще ви представям по един от любимите си летни парфюми, които няма да сгрешите, ако изберете за партньор през лятото.Всеки един от тях е в розово шишенце  с розово ухание!

Ето и къде може да откриете и поръчате този парфюм, както и да направите сравнение на цените!
Магазини SEPHORA  50 мл EDP - около 130 лв.
Магазини Beauty zone 50 мл EDP - около 120 лв.
www.beautyshop.bg  ТУК  50 мл EDP - 118 лв.
www.parfume-bg.eu  ТУК   50 мл EDP - 99 лв.
www.bg.srtawberrynet.com  ТУК   50 мл EDP - 109 лв.
www.shopping.bg  ТУК  50 мл EDP - 106 лв.





16 коментара

  1. Страхотни снимки и текст, както винаги!

    ОтговорИзтриване
  2. Най-вероятно, и в Pretty Shop го има - те имат страхотни консултанти, не веднъж са ме насочвали към "моя" парфюм :) Бутилчица на" Oh, Lola!" е много сладка, но най-вероятно, ще ми дойде малко сладък...
    И... честито на печелившите :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено го има,просто нямаше как да напиша всички места,където се "подвизава" този парфюм!Не е от най-сладките,така е!

      Изтриване
  3. Много свежарски пост. сладък и красив парфюм е Oh, Lola! харесвам този парфюм,както и други парфюми на Marc Jacobs.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За теб ,Пете,съм сигурна,че ти харесва.Имаме сходен вкус за нещата!!!Романтички до край!

      Изтриване
  4. Обичам сладките парфюми и съм сигурна, че ще ми допадне...поне така мисля по всичко,което си написала в този пост. :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Някак си младежки сладък е!Убедена съм,че ще ти хареса,Теди!

      Изтриване
  5. Страхотно описание и снимки :) www.mayaetsavieenrose.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти!И твоите ревюта ме впечатляват не по-малко!

      Изтриване
    2. Много харесвам Марк Джейкъбс и ароматите му!
      Ревюто е страхотно! С нетърпение чакам представянето и на останалите аромати :))

      Изтриване
  6. шишенцето е много красиво <3

    ОтговорИзтриване
  7. Калина Маринова24 юни 2014 г., 0:46

    Каква емоция, току що прочетох името си. За пръв път ми се случва да спечеля. Дали съм аз наистина или е съвпадение на имената. Много съм развълнувана 😊😊😊

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.