Power Shine & Oriflame Giveaway

56



Благодарение на смелите модни и бюти тенденции ,този сезон можем да се радваме на разнообразие от нюансите на розовото в комбинация с брокат,перли,пайети,кристални частици и диамантен прашец. Разбира се, най-важното условие на тази комбинация е да бъде съобразена с изискванията на ежедневието и настроенията  на жената.

Няма нищо необичайно и изненадващо в розовия цвят и неговите нюанси ,особено когато са презентирани в моя блог!Но днес заедно с Орифлейм - имаме блестяща розова изненада - Giveaway за три от вас!По един комплект от двата цвята гланцове!....
Днешната публикация ще бъде колкото розова и 'изненадваща' ,толкова и блестяща!. 
Представям ви бляскавите гланцове Power Shine на Oriflame от колекцията The One...
Има толкова много различни видове гланцове : Пълноцветни , прозрачни , с блясък , без блясък,със защита SPF  и т.н.
Някои са по- изчистени и имат само намек за цвят ,за по- естествен вид , като тези от публикацията ми днес.
Гланцовете The One според мен са по-скоро тониран балсам с гланц ефект и с лек цвят - до средна покривност .
Този гланц придава лек  цветен акцент на устните. Нюансите на розовото се презентират от фриволните перлени частици, които 'се гушат" в текстурата.Тя е много мека и приятна.И както обикновено ,при продуктите за устни на марката,с аромат на плодова дъвка!
 Гланцовете за устни са добър избор за хора с по- суха кожа , защото те са създадени с тенденция за овлажняване  кожата на устните .Моите са точно такива - сухи!Без значение от сезона,перманентната им напукана повърхност ме кара често да ги "третирам" с нещо омекотяващо и овлажняващо!
Колкото са по-гладки устните,толкова повече блестят и запазват цвета на гланца,тъй като различните 'повърхности' на устните поглъщат с различна интензивност цветовете и плътността на продукта.
Например аз мразя да напластявам,затова поставям този гланц на устните си по два пъти за 10 мин.Първият път го поставям и изчаквам 10-тина минути да "нахрани" и омекоти устните ми и след това поставям гланца отново, вече по-адекватно като завършек.
Както може би всички знаете,ако търсите дълготраен цвят за устните си,трябва да избягвате гланцовете, защото гланцът се "изхабява" доста по-бързо от червило.
Е, това зависи от качеството и на двата продукта!В случая няма кой знае какъв цвят за "губене",така че продуктът е удачен за лек ежедневен грим.
Този гланц не бих казала,че е от най-трайните,които съм използвала.Нещо като средна трайност  от 2-3  часа е добре !На моите устни!Които "изпиват" всичко поставено върху тях за много кратко време!

Няма правила за правилно или грешно поставяне на гланцовете на устните .Те могат да бъдат поставяни върху червило,за да се омекоти или подчертае цветът на самото червило, или да се използва гланцът самостоятелно върху устните!Личното ми мнение тук е този гланц да се използва самостоятелно.Много се натоварват самите устни,ако се комбинира с червило/заради перлените частици/.
Множеството перлени частици са си самодостатъчни,за да разваляме формулата поставяйки я върху друга текстура!Но отново повтарям ,това си е лично мое мнение!

*това е интензивността на цветовете,без значение дали са по-светли или по-тъмни
Продуктите са предоставени любезно от Орифлейм за подаръци в съвместната ни игра.

Представени цветове: 
Rose Glacier - Цветът е прозрачен  в неангажиращо бледо розов нюанс , което го прави перфектен за всеки повод и най-вече за ежедневието . "

Luminous Violet  - Цветът е много приятен ,мек нюанс на лилавото,който приляга отлично към всеки цвят на кожата и озарява устните .


Гланцът е идеален за всяко градско момиче и жена.Стои много естествено на устните,почти незабележимо като цвят!Само да не блестеше толкова на слънце!

Направете го част от сутрешното си рутинно гримиране, дори поставяйки го като основа върху устните си!

Нека устните ви заблестят !

Условията на играта са:  ЗАТВОРЕНА

1.Играта се провежда само в блога ми/не във Фейсбук/.Същата игра може да намерите и в още няколко бюти блогове!!!

2.Един комплект гланцове ще подаря без игра на редовна моя читателка,а останалите два комплекта ще спечелят две дами от играта.
3.Отговорете на въпроса с коментар под публикацията: Какво предпочитате "да носите върху устните си" ?Гланц,червило,балсам...И коя марка ви е любима?!
4.Играта е отворена до 23:59 ч. в петък /20 юни/ ,когато се затваря и личната ми игра-Giveaway ТУК.
5.В събота ще обявя имената на всички печеливши. Те ще бъдат избрани на случаен принцип с помощта на random.org .Успех!!!



56 коментара

  1. В ежедневието си най-често използвам балсам, но също така много обичам и червило. Любимите ми балсами са на Nivea, а любимите ми червила за момента са на Bourjois, KIKO и Rimmel. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Обожавам гланцовете за устни!И аз съм с по-сухи и често напукани устни и определено ги предпочитам пред червилата/не че нямам и червила,просто гланцовете са ми любими/.Опитвала съм доста марки и имам четири фаворита сред тях/поне за сега са четири/:Max Faktor, Golden Rose,IsaDora и Oriflame.

    ОтговорИзтриване
  3. Най-често нося балсам върху устните си. Пристрастена съм към балсамите. Редовно имам на Нивея, сега си взех един Eos, който е страхотен. След това ще е Nuxe.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм си набелязала тези на Eos и вече е време да си взема един,два!

      Изтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  5. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  6. Без балсам не излизам! Обожавам този на Нивеа с маслини и лимон :) освен, че омекотява, придава и нежен блясък. Като съм в настроение слагам и от любимото чъби на Ревлон :) Поздрави

    ОтговорИзтриване
  7. Обикновено гланцове на Bourjois, тъй като са ми много сухи устните :) Е разбира се имам си и любимо балсамче на Нивея любимото ми червилце на Meybelline :) Усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  8. Само балсам. Нивея витамин шейк с боровинка и малинка. Много си го обичам. ;)

    ОтговорИзтриване
  9. Използвам гланцове и червила, имам много и на много марки, малко съм маниячка на тази тема :) Любими марки са Oriflame и Мax faktor

    ОтговорИзтриване
  10. Гланцовете са ми любими. Любими марки Mac Factor и L'Oreal :)

    ОтговорИзтриване
  11. Използвам балсами, червила и гланцове в зависимост от тоалета и повода. Балсамите на Нивеа, гланцове на Викториас сикрет и червилата на Орифлейм и Ейвън. Разбира се имам и много други марки, но тези са ми преобладаващи :)

    ОтговорИзтриване
  12. Здравейте , аз използвам по принцип червила на Ейван в ежедневието , а през свободното си време балсам на Нивеа .Разбира се , като всяка друга жена имам и от други марки .

    ОтговорИзтриване
  13. Използвам гланц задължително с перлени частици. Много обичам отблясъците на устните. Ползвала съм тези на L'oreal, Max Factor, Rimmel.

    ОтговорИзтриване
  14. Здравейте! Върху устните си обичам да "нося" вазелин + червило или вазелин + гланц. Зависи от настроенитето ми. Вазелинът ми е Nivea, червилото ми е Avon, гланцът също е на Avon. Хубав ден на всички!
    Здравка Седефова

    ОтговорИзтриване
  15. Привет! Предпочитам да нося най-много гланц на устните си, но понякога ми се иска и някое червило да си сложа :)
    Като любимата ми марка червило е YSL, а любима марка гланц са на Rimmel и Maybelline.
    Целувки

    ОтговорИзтриване
  16. здравей, срещу напукани устни ме спасява балсамчето нежна грижа на орифлейм, любими са ми и червилата с брокат на орифлейм

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Най-любимото ми балсамче е Нежхата грижа!Наистина е страхотно!

      Изтриване
  17. Здравей;)))Обичам да нося гланцове наи-често,същто и балсамчета..Мои фаворити са гланцовете на Лореал-Glam Shine ,Essence xxxl,Bourjois Efeck3D,а от балсамите Himalaya Herbals.....Pozdravi :))))

    ОтговорИзтриване
  18. Zabravix da napi6a imeto si Viktoriq Georgieva :)))

    ОтговорИзтриване
  19. Обикновено ползвам гланц или балсам за устни. Един от любимите ми гланцове е EuphoricShine на Deborah.:)
    Жана Пенова

    ОтговорИзтриване
  20. Почти винаги когато излизам навън слагам върху устните си червило, а когато съм си в къщи за подхранване задължително нанасям някакъв балсам, като любимите ми червила за момента са на Golden Rose Velvet Matte и Essence, а за меки устни най-често посягам към lip butter-ите на Нивеа и балсамчетата на EOS и Himalaya. Но тези гланцове на Орифлейм изглеждат супер, така че бих се радвала, ако имам възможността да ги спечеля! :)

    Ралица Павлова
    pavlova_rali@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  21. По принцип харесвам повече балсамите за устни, но с блясък. От време на време ползвам гланц ;) За червило... за съжаление още не съм открила правилния цвят :) Цветелина Иванова

    ОтговорИзтриване
  22. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Опс, обърках профила :( без да искам... Та, най-много обичам червилата, имам два фаворита на Golden Rose - един в боровинково червено (по-скоро бордо)и един по-ежедневен в светло розово. Понякога ползвам и матовия гланц в червено от новата колекция на Есънс, мирише божествено на карамелизирана захар <3 Преслава Цветанова

      Изтриване
  23. Обичам да нося всякакви работи. Зависи в какво настроение съм . Преди предпочитах повече глосове, но сега май клоня към червилата :))
    Мария Иванова
    suzaa93@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  24. Балсам за устни :) Устните ми са много сухи и постоянно имат нужда от овлажняване.Не знам дали изобщо има жена, която да не използва балсам за устни. Обожавам тези на Нивеа :) Мога да кажа друг изпитан и много вкусен метод за подхранване на устните - мед : ))) Посягам към него при по-спешни случаи..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Халиме Дживджарова
      halime_dzhivdzharova@mail.bg

      Изтриване
  25. Аз най-вече залагам на балсамите за устни.Не мога да си избера точно любима марка, но ще кажа Нивеа <3

    ОтговорИзтриване
  26. Определено гланцовете на L'Oreal са ми много големи любимци! :)
    Бу Георгиева
    pop_eye@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  27. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  28. Предпочитам гланц за устни . Любими са ми тези на Bourjois .
    Невяна Николова nikolova_10@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  29. Обожавам да комбинирам червило с глос! Така постигам ефекта 2-в-1, който очаквам с нетърпение и от новото червило Джордан в следващия каталог!
    Галима Кенаралиева - galka777@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Галима Кенаралиева20 юни 2014 г., 9:01

      Любимите ми марки са Макс фактор, Голдън роуз и, разбира се, Орифлейм!

      Изтриване
  30. Любимец са ми балсамите EOS :))

    Веселина Вълкова
    veselina_1586@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  31. И аз да се разпиша! Аз ползвам предимно балсамчета, защото ми е по-бързо и лесно сутрин, нанасям го без огледало. Имам сухи устни и балсамите на Nivea ми помагат най-много. Ако е за случай предпочитам червило или цветен гланц, като напоследък това са червилото на Kyara, което спечелих от един от твоите гивъуеи и гланц на NYX от серията Mega Shine в цвят Pink. :) Успех на всички!

    ОтговорИзтриване
  32. Обичам гланцовете и матовите червила в бледи тонове. Мисля, че с тях устните ми изглеждат най-добре. Нямам любима марка, за мен е важно цветът и консистенцията да ми допадат :)
    Нина Енчева, nina_ricci_@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  33. Обичам гланцовете и матовите червила в бледи тонове. Мисля, че с тях устните ми изглеждат най-добре. Нямам любима марка, за мен е важно цветът и консистенцията да ми допадат :)
    Нина Енчева, nina_ricci_@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  34. Използвам само гланцове, едни от любимите ми марки Max Factor и L'Oreal :-)
    Мария Йорданова-Иванова
    mecanka666@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  35. Като цяло обичам и червилата, и гланцовете, и балсамите. Преди носех повече гланцове, но вече започвам да посягам все по-често към червилата. Една от любите ми червила е Manhattan Soft Mat Lip Cream.
    Ирена Николова irena_nikolova92@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  36. Най-често нося балсам като любими в момента са ми тези на Нивеа.
    Йоанна Поповска, ioanna_909@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  37. Предпочитам червила и глацове.Балсам почти не ползвам-само Нежна грижа на Орифлейм.Препоръчвам го горещо на всички.Използвам почти всички разновидности на червила и гланцове от Орифлейм.
    viki68@dir.bg Виктория Симеонова

    ОтговорИзтриване
  38. Много обичам гланцовете!Записвам се и тук!:)
    Яна Янева
    jana_net@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  39. Извинявам се че ще повторя съобщението,предпочитам розовите нюанси,марка без значение стига да ми хареса!;)
    Яна Янева
    jana_net@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  40. Обичам гланцове и цветни балсами в ежедневието си! Всички разновидности на Орифлейм! Агата Иванова agata.ivanova@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  41. Обичам балсама Reve de Miel на Nuxe и lip butter-ите на Korres. Харесвам и червилата на Bourjois и Rimmel.
    Дани Василева danivaskova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  42. Калина Маринова20 юни 2014 г., 17:09

    Благодарности Миленче на теб и на oriflame за играта. Като че ли във всекидневиието посягам по често към балсамите. Сега съм очарована от Baby lips на Mayballine, според мен идеален за летните дни и дава много лек и приятен цвят.
    Калина Маринова
    kgm_79@yahoo.es

    ОтговорИзтриване
  43. Предпочитам да нося червила и гланцове, като любимите ми са на Essence и Borjois. Имам и доста балсами, които ползвам за овлажняване под по-сухи червила или вечер за възстановяване на устните. Фаворит ми е I love my ice cream. Гланцовете на Орифлейм изглеждат изкушаващо и затова се записвам.

    Поздрави, Тамара Цочева

    ОтговорИзтриване
  44. Обичам гланцовете, но обикновено са някаква куча марка, важно е да ми харесва цвета и как стоят върху устните, не толкова да са маркови. Е и състава е от значение, обаче често избягват да го пишат на малките опаковки, така че рискувам, ако нещо ме заплени.

    ОтговорИзтриване
  45. Анелия Митева20 юни 2014 г., 21:59

    Червила или гланцове с блясък задължително. Единствената марка, която използвам е Орифлейм!
    Анелия Митева

    ОтговорИзтриване
  46. Анелия Митева20 юни 2014 г., 22:02

    Забравих мейла latinolady@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  47. Най - често ползвам балсам за устни Labello.
    rennnyyy63@gmail.bg

    ОтговорИзтриване
  48. Благодаря на всички,които се включиха в играта ни с Орифлейм.Като гледам повечето дами предпочитат да използват балсамчета за устни или по-естествени като цвят гланцове.Аз също се присъединявам към тях!!!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.