Aztec print

10

 ...Не намерих информация дали ацтеките са имали някой сънародник с хубавото име Идеал Петров,но без съмнение тази конфигурация от геометрични фигури ,напомнящи ацтекски дизайн, допринася за моя ''Идеал Петров "- това е ,така да се каже,'статусът' ми в днешния ден!

Днес избрах визия с вързана коса.Конската опашка винаги е модерна и добре приета от 'главата ми' .
Главният аксесоар към тази визия е  неоновата ми чанта, или сияйно жълта,може би е думата...
Що се отнася до шифонената рокля - тя е точно от този тип дрехи,които могат да ви спечелят нови приятели през лятото...Не е върхът на шивашкото изкуство,но пък много разведрява,най-вече заради присъствието на ярък ориенталски акцент.И тъй като няма цвят,който да е по-добър от другите, и да е без конкуренция,моите предпочитания винаги са насочени към многоцветието на едно място.То /многоцветието/ ,впрочем е някакъв вид криза на модерността.Или поне моята си криза!
Тази рокля,май не е дрехата,която бих избрала,ако знаех,че ще прекарам следобеда на място в планината,а не на разходка в града,какъвто беше планът.Но тя издържа!Както и аз в нея!
Пожелавам ви слънчева и цветна седмица!

Dress No branded (similar HERE, HERE)
Bag GUESS SS'14 HERE
Sunglasses Seville Shop
Bracelet Seville Shop
Flats ZARA

               FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

10 коментара

  1. Beautiful photos!!! I really like your accessories!! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасен и цветен пост :)
    Най-обичам такива! Роклята отдавна ми е фаворит :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Теди,роклята скоро ще ти стане много повече от фаворит!

      Изтриване
  3. красива рокля, красиви снимки и красива жена.
    аз имам същата рокля, но жълтичка, много ми е удобна, замислям се и за бяла и синичка, хе-хе.
    Прегръдки от мен, Миленче

    ОтговорИзтриване
  4. Принта на роклята ми напомня за принтовете на Mara Hoffman. Страхотно попадение:)

    Хриси,
    hrisskas.com

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.