Слънчогледи или една слънчева сватба

49

Най-вероятно има двама-трима,...5-10 до 12 човека, които очакват малко снимки от сватбата ,на която бях миналата седмица и разбира се, тоалета, който избрах да нося на събитието.Нямах намерение да пускам такава публикация, но на времето определено му трябва малко стимул, за да се покаже истинското слънце !

Не си падам по физиката особено много, а и като ученичка я мразех ,но един от най-важните закони в науката го знам - този на Нютон за всеобщото привличане.Във всекидневието ни той присъства навсякъде около нас и чрез нас....Законът е в основата и на отношенията на младоженците от публикацията ми днес!
 Те така флиртуваха със съвършенството, и това толкова им отиваше,че някои не можаха да го понесат и се удавиха в алкохол ! След което, между другото, заработи друг физичен закон - май беше закона за гравитацията !хи хи
Все пак ми се иска да успея да запазя акцента върху красотата и слънчевото настроение, което инспирирано от интериора екстериора на мястото и любовта, която се рееше из въздуха, ме накараха да си спомня моята сватба.За която все още се носят легенди, както разбрах този ден!!!
Никога не съм харесвала слънчогледите, но този ден ги обикнах искрено!Естетическата стойност на тези цветя за такъв повод е впечатляваща.Слънчевото ми настроение беше посветено на тях!
Само да вметна,че ако днес трябваше да организирам сватбата си, щях да избера полски цветя, лавандула и дантела за акцент на сватбената декорация.
Ето я и булката!...К'о ?Не! Само лека прилика с цвета на булченската рокля!
Тази дълга и много феерична рокля на Зара е идеалният избор за градинско парти.Свободна, лека и удобна за разходки и танци!Искаше ми се да пресъздам леко римско излъчване .Обиците от Exclusive collection на H&M определено не са в този вид стилистика, но както съм казвала и преди, еклектиката ми е слабост!А и това е един от любимите ми накити за уши, който винаги гледам да ' пробутам' вместо огромното колие!!
Сандалите са ниски и перфектни за настилката от трева.
Имах дилема дали да сложа червено червило или да съм само с блед гланц, но май направих по-добрия избор!

С напредване на вечерта, всичко ставаше все по-хубаво и по-хубаво!Летящи фенери, впечатляваща заря и танцуващи хора по покрива на шатрата ни.....!
снимка:Martin Chaov fotography
Селфита!Защо не!Ето ги и моите такива!

49 коментара

  1. Не е ли признак на лош вкус да си с бяла рокля на сватба? Че и дълга.. Иначе хубави снимки.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Теди,лошият вкус е на лице ,когато всички си мислят за него като за такъв и има някакви ограничения!Аз не мисля,че една рокля дълга,къса,бяла,черна трябва да принизява или възвеличава личността .Когато човек е със широкоскроено мислене/като булката,да кажем/,това е най-голямата глупост,която може да си помисли.Т.е. тя никога няма да си го помисли!А това би засегнало най-вече нея!Ако се присъства на такова събитие и не познаваш булката или не ти е много близка-тогава най-вероятно бих се замислила за тоалета!

      Изтриване
  2. Един въпрос - никой ли не ти е казвал, че на сватба не се носи бяло, освен ако не си ти булката или не е изрично казано от младоженците? :) В твоя случай е признак за лош вкус!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Признак на лош вкус е,когато някой изразява мнение Анонимно/без значение положително или отрицателно/.Сигурно изглежда много смело,но не е!Признак на лош вкус е да се говори на "Ти",когато не се познаваме.....или мисля,че много добре знам коя си!?...И кой по дяволите е казал,че не се носи бяло на сватба!Това някакви ограничения в системата ли са?!...Ами тогава хайде никой да не носи костюм,че и младоженецът ще се нацупи!Голяма тъпотия!Познавайки много добре приятелите си и най-вече булката човек решава много неща/както вслучая- с какво да се облече/ и цялата тази глупост с цвета на роклята дали е бяла,розова или "пембяна" няма никакво значение !!!К

      Изтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  4. Прелестна сватба, булка, гръцка богиня, червило и всичко. Не бих отказала и аз една слънчогледова сватба :)

    Сега прочетох предишните коментари, на мен пък ми харесва бялата рокля и не робувам на подобни правила.

    ОтговорИзтриване
  5. Присъединявам се към първите две мнения - не бих облякла бяла, още повече дълга рокля на сватба никога! Елементарен етикет.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Елементарно мислене ,бих казала аз!В кой век живеете,бе хора!Ако човек е широкоскроен , последното нещо,което би забелязал и би го подразнило е цветът на роклята!Хубаво,че моята приятелка /булката/ е точно такава личност и познавайки я много добре, се облякох както си исках!

      Изтриване
    2. Уважаема госпожо,
      вероятно няма да ви изненадам с краткото съобщаване - когато човек има публичен блог, той би следвало да е готов да приема коментари - положителни и отрицателно. Много лесно е да бъдем винаги харесвани и поощрявани, но същината на културата и способността да се приема критика проличава едва тогава, когато човек сблъска гледната си точка с отсрещния.
      В случая, за жалост, вашите реакции показват единствено, че вие нямате нужда от обратна връзка с четящите блога ви, защото в момента, в който същите тези четящи си позволят да изразят мнение и то не съвпада с вашето, вие реагирате некрасиво и неучтиво.
      Дали коментиращите ще бъдат анонимни или представили се, зависи от желанието на аудиторията и е доста елементарно да смятате, че щом някой пише като анонимен, той задължително се притеснява. Формата за контакт позволява подобен род коментиране, защо тогава то ви изненадва?

      Изтриване
    3. О,не ме изненадва!Просто толкова настоятелно изрязявате мнението си,че си помислих,че може и да се познаваме!Разбира се,че може да коментирате всичко което ви притеснява и не мислете,че не го приемам!Точно обратното!Вече ви благодарих за коментарите.И вие както и аз си имаме гледна точка и различно разбиране за нещата!И си защитаваме позициите!!!Само да познавахте булката,щяхте да разберете защо не приемам някои неща от написано от вас и да се съгласите с мен.

      Изтриване
    4. Бялото е символ на ЧИСТОТА,ВЯРА,СВЕТЛИНА, ХАРМОНИЯ и т.н не е нужно да избоявам всичко!Така,че смятам изборът на Миленка за добър!
      А това,че някои тук четящи са с ограничено мислене ,те да си мислят само така...

      Изтриване
    5. Всъщност белият цвят в сватбен ден показва чистотата на булката - но в случая трябва да се разбира буквално: изразява девствеността на момичето, което стъпва в брак като девойка, а на другия ден ще бъде жена.
      Първичната символика на сватбата като церемония е да събере двама души, които са чисти един за друг и показателен в това отношение е цветът, запазен за булката. Тоест бялото.
      Всичко, което днес се случва като традиции, са наследени остатъци от едновремешно митологизиране, но основната идея се е запазила - днес имаме една жена, която утре ще е съвсем различна личност, понеже вече ще е съпруга. И понеже в конкретния ден само за нея е отредена тази функция и метаморфоза, е логично белият цвят също да е запазен само за нея.

      Ако желаете още да попишем за символиката на цветовете и не само, нямам нищо против. Противно на очакванията ви, освен явно ограничено мислене, имам и желание за разумен диалог, без нападки, а с факти и знания.

      Останете със здраве и ако ви е възможно, по-леко с етикетите спрямо непознати.

      Изтриване
    6. Никога не съм искала да обидя вас или някой друг читател.Започвам изреченията си с посдните думи от ваши коментари.А за ограниченото мислене,за което явно сте се засегнали,става въпрос само по този казус с роклята,не бих могла,а и не бих си позволила да характеризирам човек,който не познавам с обидни изрази.А и да имаш по консервативно мислене по даден въпрос не означава,че е грешно,просто има още много различни и с по-ширик мироглед позиции,които обуславят първото мислене като "ограничено".

      Изтриване
    7. Това за което говорите г-жо "Анонимен"са традиции,а традициите отдавна,много отдавна не са това, което бяха..../за съжаление е факт/!!!

      Изтриване
  6. ужас, наистина е много нетактично да носиш дълга бяла рокля на сватба, липса на етикет ли, вкус ли не знам наистина! ако бях булката директно вкъщи те пращам..ХХХ

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ти като си направиш собствен моден блог ми се обади!Аз съм била с къса бяла рокля и не са ме върнали,много тъпи коментари...

      Изтриване
  7. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  8. Да, да, елементарно мислене показват коментиращите... Само че човек да е широкоскроен не значи обезателно и винаги да прави/облича онова, което иска; а понякога да се съобрази с мястото, хората, поводът.
    Крайно нетактично е на сватба да се носи бяла рокля. Липса на въображение, на вкус, на мисъл.
    Една дама, само една избира бяло в този ден/вечер и по подразбиране това е булката. Тя изпъква чрез този цвят, тя демострира с облеклото си, че поводът е нейн, че тя е най-важната. Другите са там, за да подкрепят и уважат събитието, избирайки дрехи в различен цвят.
    Ето толкова е елементарно понякога.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Широкоскроени визирах младоженците,а не себе си!Защото само един сръдльо или сръдла може да се обиди за това,че някой е облякъл бял цвят!Това е безумие!А и булката изпъква с много други качества, освен с цвета на роклята.Дори и всички гости да са в бяло,булката винаги ще се откроява !!! Е,явно зависи и от булката!Благодаря за коментарите,накараха ме да се замисля за някои неща! :)

      Изтриване
    2. Да,човек трябва да гледа от положителната страна на нещата,не само да търси кусури...;)

      Изтриване
    3. Човек изпъква и с простото си мислене понякога...
      Булката изпъква не само с бялата рокля/ако е с друг цвят тогава.../ ами и с други неща,ама Вие ми се струва че се заяждате с авторката...Я си спестете коментарите по добре!

      Изтриване
    4. Да,има резон във всичко,което казвате г-н/г-жа "Анинимен"/най-горният/,но една сватба не е само дрехи и булката не е само една булченска рокля.Сватбата е мястото,където младоженците споделят с най-близките си приятелите това вълнение от сключването на брака.Специално в нашия случай/защото мен не ме интересува какво мислят други булки и т.н/ единственото нещо ,за което не се мислеше на тази сватба беше кой какво е облякъл,съблякъл и така... Най-малко булката пъл се е засегнала.Защото само тя има право на това,ако въобще има право,де!

      Изтриване
  9. Айде айде...вие тук какво нападнахте авторката,че и аз на сватба съм била с бяла рокля,нищо че съм била в графата "и други официални лица"!
    Къде е написано,че само булката може да е в бяло...тогава защо има булки облечени и в лилаво ,розово,екрю???

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Извинявам се,чв пиша като анонимна,защото си забравих паролата,иначе съм напълно съгласна с Миленка,че е въпрос на собствен избор какво да облечеш:)

      Изтриване
    2. Благодаря за всички коментари,защото лоши коментари няма!Просто,когато са по-остри и са получени от ''анонимка' винаги търся подтекст!Има просто различни виждания и мислене,което не е никак лошо.Шарени хора - шарени мисли.Моля ви,пишете си имената или поне първото,когато пишете като анонимен или нямате акаунт,за да мога да се обръщам по име към всеки и все пак да знам,че не пиша на 'призрак'!

      Изтриване
  10. Миленка, надявам се негативната енергия излята под поста да не ти е развалила деня. Страхотни снимки! Слънчогледите са много нетрадиционен и същевременно страхотен избор в моите очи. Да предадеш на булката, че възхищавам на слънчевия и избор ;) А, ти си много стилна, като винаги :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей,Мариета!Благодаря за коментара !Може би за кратко ми стана обидно,че някой ме съди или опреква за такава глупост като някаква дреха,без дори да ме познава .Но сега се радвам,че се изразяват различни мнения и позиции.

      Изтриване
  11. Слънчогледите наистина не са традиционен избор за флорална декорация на сватба, което ме навежда на мисълта, че булката не е от най-консервативните личности, които биха приели много болезнено, че старият етикет "Никога с бяло на чужда сватба", е бил нарушен.
    Мими е креативна личност и фешън блогър, на който могат да бъдат простени някои забежки от традиционния етикет. Точно така се раждат новите тенденции, трендове, етикети и кодове. Няма начин да не се счупят предишните, за да се установи нещо ново.

    Освен това, в нашето съвремие този етикет вече започва да бъде деканонизиран. Цитарам: Can You Wear White to Someone Else's Wedding? It's an age-old wedding etiquette question that's been the source of great debate: Is it okay to wear a white dress to a wedding if you are not the one getting hitched? Believe it or not, etiquette books say yes to guests wearing white (and black, and even red), as long as the fabric and cut of the dress aren't bridal at all. http://www.huffingtonpost.com/martha-stewart-weddings/can-you-wear-white-to-someone_b_3101658.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Happy,благодаря ти за изразеното мнение и коментар!Искам да знаеш,че то е много важно за мен!Може по някакви неписани правила за сватби да имам пропуски,но в познанията за приятелите си-нямам такива!

      Изтриване
  12. Прекрасна си !! Много ми допада изборът ти на тоалет и на аксесоари . Браво :))

    ОтговорИзтриване
  13. Съгласна съм, че бяло понякога е приемливо и роклята наистина е прекрасна и подходяща за много поводи, но не и за сватба за жалост. Именно защото напомня булчинска.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ето така изразено мнение, нямам нищо против да е публикувано.Без агресия и обиди.Така много по-лесно се приема и приветства чуждото мнение и критика!Благодаря ти,Бояна за коментара!

      Изтриване
    2. А най-важното е булката как го е приела, а не ние :)

      Изтриване
    3. Да,точно така е!Когато на моминското парти си споделяхме кой какво ще облече,нито мацките,нито булката казаха нещо против избора ми на тоалет,затова не виждам защо трябва да се преекспонира толкова много тази тема.Ясно е,че има две гледни точки и аз ги приемам и двете!Просто поддържам едната такава!

      Изтриване
  14. Наскоро бях на сватба в Шератон. Булката беше миньонче в типичната булченска рокля тип "торта". Кумата, която беше на всички церемонии неотлъчно до булката, и я засенчваше поне с една глава отгоре, беше облечена в рокля, която изглеждаше точно като булченска - бюстие с дълга до петите пола, воали и т.н., вероятно някаква бална рокля, в много бледа охра. Аз бях с къса бяла рокла, черни чорапи, обувки и бижута. Е, кажете ми, коя от нас наруши булченската "етикеция"?

    А смятате ли, че една дузина дамички в къси черни роклички, които са уж препоръчтелни за всякакъв повод, са добър фон за булката в най-щастливия й ден. Ей така да изпъква най-контрастно?

    ОтговорИзтриване
  15. За мен ти правиш най-интересните и красиви публикации измежду българските блогове ( а смело мога да включа и чуждестранните в това число). Пишеш интригуващо, снимките ти са разкошни :) Трябва да знаеш, че всеки пък когато ми остане мъничко свободно време преглеждам по-стари публикации в блога ти! Поздрави, Миленка :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веси,много ми стана мило от твоя коментар!Благодаря ти!Надяеам се,наистина да те вдъхновяват някои от постовете ми!!!:)

      Изтриване
  16. Традициите не са това, което бяха. Крайно време е да спрем да робуваме на предразсъдъците си или да спрем да си губим времето като изразяваме негативността си към нещо, което не ни харесва. Аз лично като не ми допада някой пост го подминавам, защото все пак от чиста хуманност, предпочитам да уважа пишещия без да го засяха. Не е моя работа да критикувам, но хората са различни. Време за негативизъм-нямам! Животът е твърде кратък и трябва да търсим повече позитивност и да приемаме околните такива каквито са.

    Относно белия цвят на роклята забелязах една тенденция, много жени обличат шаферките си в бели рокли. Ако трбва да следваме традициите и етикета, то не трябва нито една булка да носи бяло. Бялото е цветът на невинността, не мисля че много булки, които следват традициите трябва да го носят на сватбите си. Живеем в различни времена и сватбите трябва да се правят, за да се сподели щастието на младоженците, а не да се наблюдава "сеир". Малко информация за историята на сватбената рокля тук: http://www.mywedding.bg/statia/id/5

    Преди година бях канена на сватба, която имаше доста тежък дрескод- стил 20-те, интересна идея, но много обвързваща, не успях да отида. При положение, че няма наложен дрескод, пак не виждам проблем. Забелязвам и още нещо, има много младоженци облечени със сиви или сини костюми. Свежарско е за мен и ми допада идеята да избягаме от монотонността и така тежката брадва на "етикета".

    Харесвам идеята със слънчогледите,много е свежо и различно. Изключително подходящо за месец юли.

    Роклята ти е много хубава, обичам точно такъв лежерен стил, аз лично не бих слобила колие и бих заложила на някой цветен аксесоар, но това е лично мое мнение, в никакъв случай не искам да те обидя. Просто изразявам мнение, но всеки човек си има стил и вижда нещата по различен начин.
    Харесвам блога ти и харесвам стила ти, продължавай да ни радваш със смелостта си да показваш твоя стил! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лори,права си за колието!Ама си ми е късметлийската пеперуда и навсякъде я 'мъкна' с мен!

      Изтриване
  17. Благодаря ти,Лори!Много мило и изчерпателно коментарче.Права си за много неща.Традициите,нравите,разбиранията и самите хора вече не са това което са били някога!И няма как да е иначе,светът се развива-идеите,мислите и хората също!Белият цвят отдавна не е истинският символ на чистотата на булката.За мен цветът символизира чистотата само и единствено на бебето,детето.Всичко друго са някакви празни приказки!...А и много по-обидно е да бъдеш облечен с тениска,къси панталони или дънки на сватба,отколкото с бяла официална рокля.Въпреки,че и дънките започват да изместват лека-полека костюма и офиц. панталон от дрескода на сватбите.

    ОтговорИзтриване
  18. Мила,Мими!Коментари с негативен текст може да получаваш и да приемаш,но тези от Анонимки са си чиста проба злоба!Това не е изразяване на мнение,а заяждане със злобен подтекст!На такива изобщо не отговаряй!

    ОтговорИзтриване
  19. Изглеждате прекрасно! Всичко останало е чиста проба злоба:))))

    ОтговорИзтриване
  20. Не мислех да се намесвам и аз, но ще го направя в крайна сметка... Аз едно не разбирам - защо винаги на първи план са омразата и негативизма? И защо се налага авторката да дава обяснения на който трябва и не трябва защо и как е решила да се облече за празник на приятелка? на кой му влиза в работата... защо всеки не си гледа своя живот, вместо да оплюва чуждия... ей това е българската черта "номер 1". Хора, това е блог, на който не му харесва, да не го гледа.. като има мнение да го каже любезно и възпитано... аман от псевдо традиции и хора разбиращи от всичко... Признак е на лош вкус да си с бяла рокля на нечия сватба, но не е признак на лошо възпитание да си изливаш злобата, нали?!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мигленка,много си мила,за което благодаря!Знам,че хората не винаги могат да бъдат на едно мнение,но просто ми се иска да са по-позитивни - дори и в негативизма си!Колкото и голям оксиморон понякога да е това!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.